
Velkommen til selskapets blogg Synerity !
Her tilbyr vi en engasjerende blanding av tankevekkende artikler, bransjeinnsikt og forretningsnyheter.
Vi i Synerity er stolte av å være et ledende selskap i vår bransje, og bloggen vår er en kanal der vi deler vår ekspertise, refleksjoner og oppdateringer med vår voksende leserskare. Bloggen vår er det ultimate stedet for deg som er interessert i å lære mer om de nyeste trendene i bransjen.
Hva vi tilbyr på bloggen vår
Vi tar sikte på å tilby variert innhold som appellerer til et bredt publikum, fra gründere og forretningsfolk til studenter og forretningsentusiaster. Her er noen av temaene vi dekker:
Tips og råd om forretninger: Vi deler våre beste forretningstips og råd for å hjelpe leserne med å navigere i en konkurransepreget forretningsverden. Enten det gjelder markedsføring, ledelse eller økonomi, er det noe å lære for alle.
Bransjeinnsikt: Vi evaluerer og analyserer de nyeste trendene i bransjen vår og gir leserne våre innsikt i hvordan de kan forbedre virksomheten sin og holde tritt med utviklingen.
Casestudier: Vi presenterer interessante casestudier der vi deler våre beste suksesshistorier. Dette gir leserne konkrete eksempler på hvordan våre løsninger og strategier kan brukes i praksis.
KPIer for engasjement, effektivitet og suksess
Hvordan jobber du med KPIene dine i dag? Er de tydelige, følges de opp jevnlig, og er det tydelig hvordan de driver deg fremover i tråd med fastsatte mål og strategier?
Prediktiv CX med Freshdesk Omni - Nøkkelen til kundelojalitet!
Predictive CX er en raskt voksende strategi som utnytter data og kunstig intelligens (AI) for å forutse kundebehov og handle proaktivt. Ved hjelp av det kraftige verktøyet Freshdesk Omni kan din bedrift implementere en prediktiv strategi for en forhøyet kundeopplevelse ( CX ).
CX-buzzwords for 2025
Vil CX-strategien din holde stand i årene som kommer? Her er de åtte viktigste konseptene for kundeopplevelse (CX) som forventes å dominere i 2025.
Oppnå en optimal kundeopplevelse gjennom Experience Level Agreement (XLA).
Utforsk mulighetene som ligger i Experience Level Agreements (XLA), og integrer dem i din egen tjenestekvalitetsstyring.
Håndtering av Cherwell Service Managements end-of-life: Strategier for å støtte CSM frem til desember 2026 og forberede en sømløs ITSM-overgang.
Ivantis kunngjøring av Cherwell Service Managements (CSM) End-of-Life (EOL) er en strategisk respons og et forebyggende tiltak. Les mer om hvordan Syneritys ekspertise kan bidra til en smidig overgang.
Ta kundeopplevelsen til neste nivå med Zendesk Advanced AI!
Zendesk Avansert AI er en banebrytende løsning som ikke bare automatiserer prosesser, men som også tar agentens evne til å levere en enda mer personlig kundeopplevelse til nye høyder.
Fordelene ved en godt strukturert ITOM-prosess
IT Operations Management (ITOM) er en disiplin innen IT Service Management (ITSM) som fokuserer på effektiv styring og overvåking av IT-infrastruktur og distribusjon av IT-tjenester.
Freshworks Suite for kundeservice
Freshworks lanserte nylig Customer Service Suite med fokus på dialogbasert service. Customer Service Suite er en AI-drevet og sømløs omnikanalløsning som samler selvbetjening, samtalesupport og saksbehandling i én og samme løsning.
Freshservice Arbeidsområder - Migreringsverktøy
Det er ingen enkel oppgave å migrere Freshservice-miljøet til Workspaces. På Synerity har vi klart å levere vellykkede migreringer til kundene våre takket være vår strategiske tilnærming og vårt eget migreringsverktøy.
Freshservice Arbeidsområder: Reduserte lisenskostnader, sikrere data og bedre synlighet
Freshservice Workspaces er en ny funksjon i Freshservice som gjør det mulig for brukerne å opprette tilpassede miljøer for å organisere og administrere sakene sine.
Hva er Enterprise Service Management (ESM) og hvorfor er det viktig for din organisasjon?
I dette blogginnlegget vil vi forklare hva Enterprise Service Management (ESM) betyr, hvordan det kan hjelpe deg med å forbedre tjenesteleveransen og kundetilfredsheten, og hvilke utfordringer du kan møte når du implementerer det.
Effektiviser IT-støtten: Freshservice tilbyr en rekke integrasjonsalternativer.
Freshservice tilbyr en rekke integrasjonsalternativer som gjør det mulig for organisasjoner å skape et sømløst og effektivt digitalt økosystem.
Optimaliser opplevelsen av Freshservice og Freshdesk med Synerity-apper!
Synerity tilbyr en imponerende samling kraftige apper som tar supportarbeidet ditt til et nytt nivå.
Hvorfor monday.com?
Vi i Synerity har spesialisert oss på løsninger for intern og ekstern service og support, og når vi annonserer vårt nye samarbeid med monday.com, kan man lure på om og hvordan vi tenker?
Velg Freshdesk for bedre kundeservice og større kundetilfredshet.
Freshdesk - et pålitelig, brukervennlig og skreddersydd IT-system.
Hva er kundeopplevelse (CX), og hvorfor er det viktig?"
Hva er kundeopplevelse (CX), og hvorfor er det viktig?
Freshdesk vs Zendesk - Hvilken plattform er best for din virksomhet?
Freshdesk eller Zendesk?