Freshdesk

Intuitiv, funksjonsrik og rimelig programvare for kundesupport.

 
 
 

Freshdesk - Et brukervennlig supportsystem som skaper gode kundeserviceopplevelser med bedre sammenheng og samarbeid.

Freshdesk egner seg både for små bedrifter med én bruker som jobber med support, og for de største organisasjonene med omfattende krav til funksjonalitet og evne til å integrere og tilpasse løsningen. Produktet tilbys i en rekke ulike versjoner, og det er mulig å oppgradere eller nedgradere og/eller øke eller redusere antall lisenser etter behov.

Kunder med enkle behov kan ofte komme i gang med Freshdesk i løpet av noen få dager. For de som har mer komplekse behov, tilbyr produktet også mye funksjonalitet som enten kan tas i bruk med en gang under den første implementeringen eller gradvis senere.

 
 

Håndter alle kundeproblemer på en enkel og smidig måte.

Få alt du trenger for å løse små problemer raskt eller håndtere komplekse, tidkrevende løsninger på tvers av team på en effektiv måte. Enten det dreier seg om å administrere tickets, automatisere arbeidsflyter eller samhandle med kunder i sanntid, tilbyr Freshdesk verktøyene og fleksibiliteten som trengs for å oppfylle kravene til moderne kundeservice.

 
 

Slutt på kjedelige oppgaver. Gi supportteamet ditt mer makt.

Supportmedarbeidere jobber ofte med repetitive oppgaver som å sortere innkommende henvendelser eller svare på vanlige spørsmål. Frigjør dem fra disse kjedelige oppgavene og gi dem mer verdifull tid til å gjøre det de er best til - å glede kundene.

 
 

Integrer Freshdesk med de andre løsningene dine og/eller bygg mer integrerte løsninger fra Freshworks

Freshworks Utvalget av løsninger vokser jevnt både i antall og funksjonalitet, og i dag er flere av dem ledende i sine respektive segmenter. Flere av løsningene tilbyr også kraftige integrasjoner med hverandre. For integrasjoner med andre løsninger enn Freshworks egen, i dag er det over 1000 apper tilgjengelig via Freshworks Marketplace og mange av dem er integrasjoner med de fleste av de mest populære løsningene på markedet. Hvis du ønsker integrering med andre løsninger enn disse, for eksempel fra mindre eller lokale leverandører eller kanskje med egenutviklede applikasjoner, er det også en API tilgjengelig.

 
 

Oppskalering av support med AI

Kundene vil ha rask og enkel selvbetjening i de kanalene de bruker. Opprett og distribuer AI-drevne bot-opplevelser enkelt og sømløst på tvers av nettstedet, appen og meldingskanalene dine.

Automatisk saksbehandling

Freddy lærer av tidligere saker og foreslår automatisk felter for nye saker. Nå slipper saksbehandlerne den kjedelige - og tidkrevende - prosessen med å kategorisere, prioritere og tildele innkommende saker.

 
 

En prisbelønt løsning!

Freshdesk kan skilte med et stort antall utmerkelser og høye rangeringer fra ledende analytikere og rangeringssider som G2.com, Capterra og Gartner Peer Insights.

 
 

Freshworks - Forfriskende enkel programvare som teamene dine vil elske!

Freshworks ble grunnlagt i 2010 med forretningskonseptet om å tilby bedre programvare til selskaper og organisasjoner - programvare som er klar til bruk direkte, enkel å installere og bruke og krever minimal tilpasning.

Freshworks Det første produktet, som ble lansert i 2011, var Freshdesk - en intuitiv, funksjonsrik og rimelig kundestøtteprogramvare. Siden den gang har produktporteføljen vokst jevnt og trutt og tilbyr i dag 12 ulike løsninger - som kan brukes hver for seg eller kombineres på ulike måter.

En av Freshworks s mange suksessfaktorer er fokuset på design, enkelhet, brukervennlighet og brukeropplevelse. Inspirasjonen og tankegangen kommer fra det som kalles "Indian Democratic Design", som er basert på "enkelhet, selvhjulpenhet, skalerbarhet, håndverk og overkommelig pris". IKEA er et annet eksempel på et selskap som har latt seg inspirere av dette.

 

Synerity - Er lokal Freshworks Platinum Partner!

Kjøp din Freshworks lisenser gjennom oss og få svensk teknisk support gratis!

På Synerity er vi 100 % fokusert på å hjelpe kundene våre med service- og supportløsninger, og blant kundene våre er private selskaper med alt fra 10 til 15 000 ansatte, samt flere myndigheter, regioner osv.

Vi henvender oss først og fremst til bedrifter og organisasjoner som, akkurat som oss, ønsker litt mer, stiller litt høyere kvalitetskrav og ønsker flere fornøyde IT-brukere. Ved å alltid sette kunden først og tenke langsiktig ønsker vi å ta serviceopplevelsen til et helt nytt nivå. Vi tror på kraften i å være løsningsorientert, fleksibel og effektiv. Å forstå kundens behov lenge før de selv formulerte problemet, og å alltid prøve å overgå forventningene.


For tiden tilbyr vi blant annet følgende tjenester:

  • Råd og support før et mulig kjøp - er det riktig produkt / løsning for kundens krav og ønsker? Selvfølgelig er vi glade for å tilby demoer, hjelp med bevis på konsept / verdi osv.

  • Hjelp med innledende implementering, tilpasning, integrasjoner og prosjektledelse - fra enkle implementeringer på noen få dager til større prosjekter.

  • Teknisk support. For kunder som kjøper lisensene sine gjennom oss, tilbyr vi dette gratis, og for andre tilbyr vi å inngå en tilpasset avtale mot betaling.

  • Løpende støtte, råd og videreutvikling av løsningen.

 

Kontakt oss gjerne for mer informasjon om Freshworks løsninger.

 Freshdesk, en alt-i-ett Helpdesk - 21 dagers gratis prøveperiode

Brukervennlig helpdesk-løsning som gjør det mulig for team å administrere samtaler fra flere kanaler.

 Siste nytt om Freshworks :

Kommer Freshdesk webinar:

 

Freshdesk intro: