Freshdesk Omni

Forbedre kundeopplevelsen og agentproduktiviteten med generativ AI.

 
 

Freshdesk Omni - En enhetlig løsning for flere kanaler

Freshdesk Omni er en AI-drevet og sømløs omnikanalløsning som samler selvbetjening, samtalebasert support og saksbehandling i én og samme løsning. Freshdesk Omni samler Freshchat, Freshdesk og Freddy AIs generative AI-plattformer, slik at bedrifter kan automatisere og personalisere selvbetjening på tvers av kanaler.

 
 

Personlig tilpasset støtte

Gi medarbeiderne mulighet til å tilpasse kundestøtten raskt og enkelt. Se alle kundeinteraksjoner på tvers av flere kanaler på ett sted. Freddy Copilot er en assistent som alltid er tilgjengelig for å foreslå svar, anbefale tiltak og oppsummere hendelser.

Automatiser selvbetjening på tvers av flere kanaler

Reduser ventetiden, øk antall løsninger. Freshbots, drevet av Freddy Self Service, fungerer på tvers av flere kanaler slik at kundene kan finne svar uansett hvor de befinner seg. Freshbots kan omdirigere opptil 70 % av samtalene, slik at teamet ditt kan fokusere på det som er viktigst.

 
 

Ta smarte beslutninger raskere

Ved hjelp av generativ AI analyserer Freddy Insights proaktivt ytelsesdata for å finne muligheter til å optimere produktiviteten og unngå potensielle problemer. Freddy Insights anbefaler til og med utbedringstiltak - og hjelper deg med å gjennomføre dem.

 

Øker produktiviteten og muliggjør utmerket support

Gi administratorene dine verktøy for å effektivisere driften og øke effektiviteten med AI-drevet automatisering av arbeidsflyten.

 
 

Sømløst samarbeid mellom teamene

Kontakt kolleger for å løse kundeproblemer raskt. Sett sammen et drømmeteam. Avansert saksbehandling samler all informasjon på ett sted og gjør det enkelt å holde oversikt over fremdriften.

Oppnå verdi og effekt raskt

Omni hjelper deg med å bli best på både samtalestøtte og saksbehandling, samtidig som du øker produktiviteten med innebygd generativ AI. Med gode integrasjonsalternativer kan du være i gang på bare noen få uker.

 
 

Freshworks - Forfriskende enkel programvare som teamene dine vil elske!

Freshworks ble grunnlagt i 2010 med forretningskonseptet om å tilby bedre programvare til selskaper og organisasjoner - programvare som er klar til bruk direkte, enkel å installere og bruke og krever minimal tilpasning.

Freshworks første produkt, som ble lansert i 2011, var et intuitivt og Freshdesk - en intuitiv, funksjonsrik og rimelig programvare for kundestøtte. Siden den gang har produktporteføljen vokst jevnt og trutt og består nå av 12 ulike løsninger som kan brukes hver for seg eller kombineres på ulike måter.

En av Freshworks flere suksessfaktorer er dens fokus på design, enkelhet, brukervennlighet og brukeropplevelse. Inspirasjonen og tankegangen kommer fra det som kalles "Indian Democratic Design" som er basert på "enkelhet, selvhjulpenhet, skalerbarhet, håndverk og rimelig pris". IKEA er et annet eksempel på et selskap som har latt seg inspirere av dette.

 
 

Synerity - Er lokal Freshworks Platinum Partner!

Kjøp din Freshworks lisenser gjennom oss og få svensk teknisk support gratis!

På Synerity er vi 100 % fokusert på å hjelpe kundene våre med service- og supportløsninger, og blant kundene våre er private selskaper med alt fra 10 til 15 000 ansatte, samt flere myndigheter, regioner osv.

Vi henvender oss først og fremst til bedrifter og organisasjoner som, akkurat som oss, ønsker litt mer, stiller litt høyere kvalitetskrav og ønsker flere fornøyde IT-brukere. Ved å alltid sette kunden først og tenke langsiktig ønsker vi å ta serviceopplevelsen til et helt nytt nivå. Vi tror på kraften i å være løsningsorientert, fleksibel og effektiv. Å forstå kundens behov lenge før de selv formulerte problemet, og å alltid prøve å overgå forventningene.

For tiden tilbyr vi blant annet følgende tjenester:

  • Råd og support før et mulig kjøp - er det riktig produkt / løsning for kundens krav og ønsker? Selvfølgelig er vi glade for å tilby demoer, hjelp med bevis på konsept / verdi osv.

  • Hjelp med innledende implementering, tilpasning, integrasjoner og prosjektledelse - fra enkle implementeringer på noen få dager til større prosjekter.

  • Teknisk support. For kunder som kjøper lisensene sine gjennom oss, tilbyr vi dette gratis, og for andre tilbyr vi å inngå en tilpasset avtale mot betaling.

  • Løpende støtte, råd og videreutvikling av løsningen.

 

Kontakt oss gjerne for mer informasjon om Freshworks løsninger.

 Siste nytt om Freshworks :

 

Freshworks: