zendesk

AI-drevet kundeservice som setter mennesker først

Kunder og ansatte er mer enn bare interaksjoner, de er mennesker. Gi dem raskere og mer personlige opplevelser med kunstig intelligens som er opplært i kundeservice.

 
 

Utnytt mulighetene som ligger i gode kundeopplevelser

Bygg varige relasjoner med Zendesk's komplette løsning for kundeservice og support.


Nr. 1 innen digital kundeservice ifølge

Zendesk Nr. 1 innen digital kundeservice ifølge Gartner.

Zendesk AI kan allerede kundeservice

Det er bare Zendesk AI som er utviklet ved hjelp av milliarder av ekte kundeserviceinteraksjoner. Den forstår kundeopplevelsen. Derfor får du personlig tilpasset kundestøtte til en lavere kostnad fra dag én.

 

250

millioner

saker forbedres med kunstig intelligens

35.5

år

av ansattes tid spart siden 2021

18

milliarder kroner

saker brukes til å trene opp Zendesks AI-modeller.

 
 

Her er noen av funksjonene du får tilgang til ved å velge Zendesk:

Tilby samtalestøtte på måter som er praktiske for kundene og gjør det enkelt for dem å få de svarene de trenger, uansett hvordan de velger å samhandle (med direktemeldinger, live chat, sosiale medier, e-post eller tale).

Zendesk Sunshine - Designet for fleksibilitet

Enten du ønsker å bygge dine egne tilpasninger med egen kode eller velger å konfigurere med noen få enkle klikk, lar Sunshine deg endre Zendesk basert på dine unike forretningsbehov. Du kan raskt og enkelt lage tilpasninger for å dekke virksomhetens behov ved hjelp av apper, verktøy og forhåndsbygde funksjoner som passer til dine systemer. Sunshine-plattformen bruker åpne standarder og etablerte kodespråk, noe som gjør det enkelt å skape akkurat den supportplattformen som passer til hver enkelt organisasjons behov.

 
 

Forenkle rapporteringen med Zendesk

Bruk nøkkelferdige rapporter og analyser som måler teamets prestasjoner og identifiserer kundetrender, eller tilpass dine egne rapporter. Finn ut hvordan du kan utvikle virksomheten din og analysere, overvåke og reagere på kundenes behov.

 

Store fordeler for alle typer organisasjoner

 

Skape bedre samtaler

Gi kundene mulighet til å kontakte deg via den kanalen de foretrekker. Zendesk har innebygd omnikanalsupport, slik at kundene kan nå deg via e-post, live chat, telefon og sosiale medier.

Maksimere effektiviteten til administratorer

Gi teamet et enhetlig arbeidsområde for agenter. Teamene kan samarbeide, veksle mellom kanaler og utnytte smarte arbeidsflytautomatiseringer for å få jobben gjort sømløst.

Raskere tilpasning til endringer

Bruk ferdige rapporterings- og analyseverktøy til å måle teamets resultater og oppdage gjentagende kundetrender, eller tilpass og bygg dine egne rapporter.

Synerity Zendesk Vurdering

Zendesk tilbyr omfattende funksjonalitet som støtter kundeservicearbeidet. Det kan derfor være utfordrende for organisasjonen å optimalisere bruken av plattformen og sikre at dere får mest mulig ut av investeringen. Det er her en Zendesk-konsulent fra Synerity kan utgjøre en stor forskjell.

Ved å foreta en grundig vurdering av Zendesk-systemet kan vi hjelpe deg med å identifisere forbedringsområder og tiltak for å optimalisere bruken av plattformen. Vi vil gi deg råd om hvordan du kan effektivisere arbeidsflyten, vurdere organisasjonens modenhet og samarbeide tett med brukerne for å forbedre kundeopplevelsen. Dette for å tilpasse Zendesk-systemet til organisasjonens forretningsmål og differensiere dere fra konkurrentene.

 

Zendesk-apper som gir deg superkrefter!

Australske SweetHawk har vært en ledende aktør på Zendesk-markedet siden 2015 og har siden den gang utviklet over 15 førsteklasses arbeidsflyt-apper. Deres første app, Calendar, ble installert av dusinvis av bedrifter i løpet av få uker etter lanseringen, noe som inspirerte dem til å lage flere apper som Tasks, Reminders og Approvals. De har også utviklet en Super Suite med apper som utfyller hverandre for å håndtere større bruksområder som ITSM-endringshåndtering, prosjektstyring og automatisering av HR-prosesser. I dag bruker over 100 000 agenter SweetHawks apper på Zendesk hver dag.

 

Sparkly gjør livet som kundebehandler enklere!

Den nederlandske apputvikleren Sparkly består av et lite kreativt team som fokuserer på å bygge og utvikle stilige Zendeskapps for å gjøre livet som agent eller teamleder enklere. De begynte tidlig å bruke Zendesk og har jobbet med det siden 2011. Takket være denne erfaringen kjenner utviklerne produktet ut og inn og vet hva som fungerer og hva som kan forbedres. Siden 2012 har Sparklys apper gjort det mulig for tusenvis av agenter å løse millioner av saker på best mulig måte.

 

 
Zendesk kåret til nummer 1 av G2 Crowd

Å bygge fremtiden med Zendesk

Skap sterkere kunderelasjoner og engasjement gjennom gode kundeopplevelser.

Registrer deg for en gratis 14-dagers prøveversjon av Zendesk og se selv hva Zendesk kan gjøre for organisasjonen din.

 
  • Ikke behov for kredittkort

  • Du kan avbryte når som helst.

  • Full tilgang til alle funksjoner

 

 Siste nytt på Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheter fra Synerity :

Siste innlegg fra Zendesk themselves!