
Aktuelle nyheter og oppdateringer
På nyhetssiden vår finner du et bredt utvalg av artikler og innhold som gir deg en oversikt over hva som skjer på Synerity og våre ulike produkt- og tjenesteområder. Vi holder deg oppdatert om de siste hendelsene i selskapet, analyser, oppdateringer, bransjetrender og annen relevant informasjon om Synerity samt våre partnere, produkter og tjenester. Målet vårt er å gi deg relevant og nyttig informasjon som hjelper deg å forstå virksomheten vår og hvordan vi jobber for å forbedre arbeidsflyten og produktiviteten din.
Zendesk produktoppdateringer - 2. kvartal 2025
Zendesk utvider sin Resolution Platform med en omfattende oppgradering av sin AI- og automatiseringspakke , forbedrede støtterutiner , kraftige analyse- og innsiktsfunksjoner og utvidet arbeidsstyrkeadministrasjon – alt for å hjelpe deg med å levere raskere, smartere og mer skalerbare kundeopplevelser.
Zendesk kjøper HyperArc
Zendesk kjøper opp Hyperarc og tar et stort skritt fremover innen AI-drevne kundeopplevelser.
Cherwell 2025.2 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.
Synerity vinner Lunds universitets anskaffelse av et nytt saksbehandlingssystem
På Synerity Vi er nå svært stolte og glade for å kunne meddele at Lunds universitet har betrodd oss å bli deres leverandør av en ny Enterprise Service Management-løsning.
Freshworks utvikler sin AI-plattform
Under arrangementet «Refresh 2025» avduket Freshwork neste generasjon av sin Freddy Agentic AI-plattform, et tilkoblet, intelligent og kontinuerlig lærende system av AI-agenter som ikke bare svarer på servicespørsmål, men også kan løse dem.
Zendesk kjøper opp Local Measure
Zendesk lanseringer Zendesk Employee Service Suite, en omfattende AI-drevet plattform som effektivt støtter agenter i å håndtere og løse alle typer saker for den interne organisasjonen. Plattformen kombinerer avansert automatisering og smarte verktøy for å forbedre serviceopplevelsen og øke produktiviteten i organisasjonen.
Ny funksjonalitet i HaloITSM Q1 2025
Her kan du se et utvalg av funksjonene som er lagt til i HaloITSM i løpet av årets første kvartal.
Zendesk Ansattservicesuite
Zendesk lanseringer Zendesk Employee Service Suite, en omfattende AI-drevet plattform som effektivt støtter agenter i å håndtere og løse alle typer saker for den interne organisasjonen. Plattformen kombinerer avansert automatisering og smarte verktøy for å forbedre serviceopplevelsen og øke produktiviteten i organisasjonen.
Zendesk Løsningsplattform
Zendesk lanserer Zendesk «Resolution Platform», en komplett AI-drevet plattform som hjelper saksbehandlere med å håndtere alle typer saker.
Freshworks publiserer en global studie som viser hvordan proaktive CIOer kan drive innovasjon gjennom ITSM
Freshworks Den siste rapporten, "The Service Management Advantage: Helping CIOs Turn IT into a Strategic Powerhouse ," er produsert i samarbeid med Harvard Business Review og gir innsikt fra 225 globale IT-beslutningstakere.
Kombiner generativ AI med konvensjonelle AI-typer for å forbedre EX og CX
I sin siste artikkel tar Freshworks Sjefredaktør Laura Rich tar en titt på eksisterende AI-applikasjoner og identifiserer deres brukstilfeller i to kjerneområder – medarbeideropplevelse og kundeopplevelse.
Cherwell 2024.1.3 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.
Zendesk publiserer rapport om de siste trendene i CX
I dag forventer forbrukere AI-drevne interaksjoner i alle aspekter av opplevelsen sin. Etter å ha undersøkt 10 000 forbrukere og bedriftsrepresentanter fra 22 land, lister Zendesk nå opp de fem viktigste bransjetrendene i en rapport, slik at du kan være klar for hva som skjer videre innen kundeopplevelse .
Cherwell 2024.1.2 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.
Synerity Starter samarbeid med HaloITSM
Synerity har gleden av å kunngjøre at vi inngår et samarbeid med HaloITSM - en av de mest spennende og komplette ITSM- og ESM-løsningene på markedet.
Freshworks rapporterer resultatene for 2. kvartal 2024
Freshworks offentliggjorde nylig de økonomiske resultatene for andre kvartal, som ble avsluttet 30. juni.
Cherwell 2024.1.1 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.
Freshworks publiserer global studie om bruk av og tillit til kunstig intelligens
Freshworks ga nylig ut sin Global AI Workplace Report 2024, der 7000 ansatte over hele verden og i alle større avdelinger ble spurt om sine erfaringer. En av hovedkonklusjonene er at kunstig intelligens øker arbeidsprestasjonene og gir de ansatte mer verdifullt arbeid.
Freshworks: De fem viktigste prioriteringene for kundeserviceledere i 2024
Fra kunstig intelligens til multikanalsupport - dagens kundeserviceledere må samkjøre prioriteringene sine for å oppnå resultater. Freshworks For å hjelpe deg i gang har vi samlet de fem viktigste prioriteringene og strategiene i en e-bok.
Synerity og Workato lanserer et nytt partnerskap!
Synerity Vi i Workato er svært glade for å kunne kunngjøre at vi har inngått et samarbeid med Workato, slik at vi kan tilby kundene våre deres ledende automatiserings- og integrasjonsplattform.
Freshservice Få bedre oversikt ved hjelp av ITOM Quick Start Guide
Freshservice Et av områdene der ITOM kan tilby kraftigere funksjonalitet enn de fleste andre ITSM-løsninger, er IT Operations Management (ITOM).Freshservice Freshservice Last ned "ITOM Quick Start Guide" og få en oversiktlig introduksjon til ITOM.
Freshworks Siste referanserapport: Hvordan generativ AI redefinerer ITSM
Freshworks årlige Freshservice IT Service Management Benchmark Report viser hvordan generativ kunstig intelligens og bransjespesifikke trender stadig omformer og utvikler arbeidet med IT Service Management.
Freshworks kjøper Device42 og utnevner ny administrerende direktør
I forbindelse med offentliggjøringen av Freshworks s kvartalsrapport for 1. kvartal kunngjorde selskapet også at det har til hensikt å kjøpe det USA-baserte oppstartsselskapet Device42 for 230 millioner USD.
Cherwell 2024.1 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.
Synerity innleder samarbeid med PandaDoc!
Vi i Synerity er svært glade for å kunngjøre at vi har inngått et samarbeid med PandaDoc - en enkel og sofistikert ende-til-ende-løsning for redigering og signering av dokumenter.
Freshworks lanserer Freddy Copilot for publikum
Intelligent. Innsiktsfull. Og klar til å hjelpe. Freddy AI forvandler kunde- og medarbeideropplevelser ved å øke effektiviteten og rett og slett få mer gjort.
Zendesk kjøper Klaus
Zendesk kunngjorde denne uken at de har inngått en endelig avtale om å kjøpe Klaus, den bransjeledende AI-drevne plattformen for kvalitetsstyring.
God jul og godt nytt år til Synerity!
Vi i Synerity ønsker alle våre kunder, samarbeidspartnere, venner og kolleger en riktig god jul og et godt nytt år! 🎅🏻🎄🌟
monday.com utnevnt til leder av Gartner
monday.com kunngjorde i går at selskapet er utnevnt til leder i Gartner® Magic Quadrant™ for Collaborative Work Management 2023.
Cherwell 2023.3 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.