
Aktuelle nyheter og oppdateringer
På nyhetssiden vår finner du et bredt utvalg av artikler og innhold som gir deg en oversikt over hva som skjer på Synerity og våre ulike produkt- og tjenesteområder. Vi holder deg oppdatert om de siste hendelsene i selskapet, analyser, oppdateringer, bransjetrender og annen relevant informasjon om Synerity samt våre partnere, produkter og tjenester. Målet vårt er å gi deg relevant og nyttig informasjon som hjelper deg å forstå virksomheten vår og hvordan vi jobber for å forbedre arbeidsflyten og produktiviteten din.
Freshworks publiserer en global studie som viser hvordan proaktive CIOer kan drive innovasjon gjennom ITSM
Freshworks Den siste rapporten, "The Service Management Advantage: Helping CIOs Turn IT into a Strategic Powerhouse ," er produsert i samarbeid med Harvard Business Review og gir innsikt fra 225 globale IT-beslutningstakere.
Kombiner generativ AI med konvensjonelle AI-typer for å forbedre EX og CX
I sin siste artikkel tar Freshworks Sjefredaktør Laura Rich tar en titt på eksisterende AI-applikasjoner og identifiserer deres brukstilfeller i to kjerneområder – medarbeideropplevelse og kundeopplevelse.
Zendesk publiserer rapport om de siste trendene i CX
I dag forventer forbrukere AI-drevne interaksjoner i alle aspekter av opplevelsen deres. Etter å ha undersøkt 10 000 forbrukere og forretningsrepresentanter fra 22 land, lister Zendesk nå de fem beste bransjetrendene i en rapport, slik at du kan være klar for det neste i CX .
Cherwell 2024.1.2 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.
Synerity Starter samarbeid med HaloITSM
Synerity har gleden av å kunngjøre at vi inngår et samarbeid med HaloITSM - en av de mest spennende og komplette ITSM- og ESM-løsningene på markedet.
Freshworks rapporterer resultatene for 2. kvartal 2024
Freshworks offentliggjorde nylig de økonomiske resultatene for andre kvartal, som ble avsluttet 30. juni.
Cherwell 2024.1.1 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.
Freshworks publiserer global studie om bruk av og tillit til kunstig intelligens
Freshworks ga nylig ut sin Global AI Workplace Report 2024, der 7000 ansatte over hele verden og i alle større avdelinger ble spurt om sine erfaringer. En av hovedkonklusjonene er at kunstig intelligens øker arbeidsprestasjonene og gir de ansatte mer verdifullt arbeid.
Freshworks: De fem viktigste prioriteringene for kundeserviceledere i 2024
Fra kunstig intelligens til multikanalsupport - dagens kundeserviceledere må samkjøre prioriteringene sine for å oppnå resultater. Freshworks For å hjelpe deg i gang har vi samlet de fem viktigste prioriteringene og strategiene i en e-bok.
Synerity og Workato lanserer et nytt partnerskap!
Synerity Vi i Workato er svært glade for å kunne kunngjøre at vi har inngått et samarbeid med Workato, slik at vi kan tilby kundene våre deres ledende automatiserings- og integrasjonsplattform.
Freshservice Få bedre oversikt ved hjelp av ITOM Quick Start Guide
Freshservice Et av områdene der ITOM kan tilby kraftigere funksjonalitet enn de fleste andre ITSM-løsninger, er IT Operations Management (ITOM).Freshservice Freshservice Last ned "ITOM Quick Start Guide" og få en oversiktlig introduksjon til ITOM.
Freshworks Siste referanserapport: Hvordan generativ AI redefinerer ITSM
Freshworks årlige Freshservice IT Service Management Benchmark Report viser hvordan generativ kunstig intelligens og bransjespesifikke trender stadig omformer og utvikler arbeidet med IT Service Management.
Freshworks kjøper Device42 og utnevner ny administrerende direktør
I forbindelse med offentliggjøringen av Freshworks s kvartalsrapport for 1. kvartal kunngjorde selskapet også at det har til hensikt å kjøpe det USA-baserte oppstartsselskapet Device42 for 230 millioner USD.
Cherwell 2024.1 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.
Synerity innleder samarbeid med PandaDoc!
Vi i Synerity er svært glade for å kunngjøre at vi har inngått et samarbeid med PandaDoc - en enkel og sofistikert ende-til-ende-løsning for redigering og signering av dokumenter.
Freshworks lanserer Freddy Copilot for publikum
Intelligent. Innsiktsfull. Og klar til å hjelpe. Freddy AI forvandler kunde- og medarbeideropplevelser ved å øke effektiviteten og rett og slett få mer gjort.
Zendesk kjøper Klaus
Zendesk kunngjorde denne uken at de har inngått en endelig avtale om å kjøpe Klaus, den bransjeledende AI-drevne plattformen for kvalitetsstyring.
Synerity innleder samarbeid med Zuper!
Vi i Synerity er veldig glade for å kunne kunngjøre at vi har innledet et samarbeid med Zuper - markedets mest fleksible plattform for Field Service Management.
God jul og godt nytt år til Synerity!
Vi i Synerity ønsker alle våre kunder, samarbeidspartnere, venner og kolleger en riktig god jul og et godt nytt år! 🎅🏻🎄🌟
monday.com utnevnt til leder av Gartner
monday.com kunngjorde i går at selskapet er utnevnt til leder i Gartner® Magic Quadrant™ for Collaborative Work Management 2023.
Cherwell 2023.3 Tilgjengelig
En ny versjon av Cherwell Service Management er nå utgitt og er tilgjengelig for våre kunder.
Bozoma Saint John er hovedtaler på Elevate '23
Det er nå klart at hovedtaleren på monday.coms årlige "Elevate"-konferanse blir ingen ringere enn Bozoma Saint John (tidligere i ledende stillinger i PepsiCo, Apple Music & iTunes, Uber, Endeavour og Netflix).
Synerity starter samarbeid med Sparkly!
Vi i Synerity er veldig glade for å kunngjøre at vi har inngått et samarbeid med Sparkly - et kreativt team fra Nederland som fokuserer på å bygge og utvikle stilige Zendes-kapsler for å gjøre livet som agent eller teamleder enklere.
Zendesk utvider sitt lederskap innen CX gjennom kraftfulle og generative AI-tilbud, og
Zendesk tar nå ytterligere skritt for å utvide sin ledende posisjon innen kundeopplevelse (CX) ved hjelp av generativ AI som gjør det mulig for bedrifter å realisere umiddelbar forretningsverdi gjennom økt kundetilfredshet, reduserte kostnader og økt kundelojalitet.
Synerity innleder samarbeid med SweetHawk!
Vi i Synerity er svært glade for å kunngjøre at vi har inngått et samarbeid med SweetHawk - markedets ledende leverandør av Zendesk apper.
Freshworks lanserer Customer Service Suite
Freshworks lanserer sin AI-drevne Customer Service Suite, en sømløs omnikanalløsning som samler selvbetjeningsroboter, agentstyrte samtalemeldinger og automatisert saksbehandling i én og samme løsning.
Zendesk kjøper Tymeshift
Zendesk har nylig kjøpt opp Tymeshift, som tilbyr kunder AI-drevet personaladministrasjon.
Oppkjøpet er en del av selskapets mål om å tilby innovative omnikanal- og AI-funksjoner for eksepsjonelle kundeopplevelser.
Rocketlane utnevnt til Momentum Leader av G2
Rocketlane, den ledende onboarding- og PSA-plattformen for selskaper som ønsker å øke kundetilfredsheten og forbedre driftseffektiviteten, kunngjorde nylig at de nok en gang har blitt anerkjent av G2 som Momentum Leader i kategorien Client Onboarding.
Synerity lanserer samarbeid med monday.com
Synerity har gleden av å kunngjøre at vi har inngått et samarbeid med monday.com, en av markedets ledende leverandører av programvare for prosjektstyring og arbeidsflyt.