Hvorfor monday.com?

Vi i Synerity er spesialister på løsninger for intern og ekstern service og support, og når vi nå annonserer vårt nye samarbeid med monday.com, kan man jo lure på om og hvordan vi tenker... ;-).

Vi er nok mange som har sett mondays annonser i flere år, og for vår egen del så vi på monday som et alternativt prosjektstyringsverktøy allerede i forbindelse med våre første kundeprosjekter da Synerity var nylansert. På den tiden var Monday også et relativt nytt selskap og en ny løsning som har utviklet seg enormt siden den gang.                                                              

2018  

2022

Hos Synerity er vi besatt av å finne de beste løsningene.

En av grunnene til at Synerity ble grunnlagt, var at noen av oss var lei av å jobbe for ulike leverandører og samarbeidspartnere med løsninger som vi ikke syntes var gode nok. På Synerity ønsker vi derfor alltid å tilby et utvalg av det vi mener er de beste og mest interessante løsningene på markedet, og vi bruker også mye tid på å følge med på markedet og dets utvikling.

Da vi nå var på utkikk etter en løsning som kunne effektivisere vårt eget interne arbeid, inkludert et fleksibelt og tilpasningsdyktig CRM for hele selskapet, både for salgs- og konsulentorganisasjonen, gjorde vi ikke noe unntak og foretok en grundig gjennomgang av markedet.

Monday.com - det fleksible alternativet med nesten ubegrensede bruksområder

 Vi innså raskt at de fleste av de ledende CRM-løsningene, eller rettere sagt salgsstøtteløsningene, er utviklet spesielt for salgsavdelingen. I noen tilfeller også for markedsavdelingen. For vår del var vi imidlertid på utkikk etter en bredere løsning for hele selskapet, og her skiller monday seg ut og tilbyr helt andre muligheter enn tradisjonelle CRM-løsninger for salgsavdelingen. Med monday kan salg, markedsføring, konsulenter og ledelse få helt tilpassede visninger og funksjonalitet.

I tillegg til CRM planlegger vi også å kunne gjøre mye mer på den samme plattformen. For utviklerne våre finnes det ferdig støtte gjennom monday Dev. For konsulentorganisasjonens prosjektledelse av kundeprosjekter er dette mandagens spesialitet. Og for våre ledelses-, HR- og markedsavdelinger byr monday også på mange muligheter.

Vi ønsker selvfølgelig også å tilby de samme mulighetene til andre selskaper og organisasjoner.

Nå som vi har valgt monday for vårt interne bruk og vi i tillegg opplevde at utvalget av dyktige monday -partnere i Sverige var svært begrenset, var det et enkelt valg å bli partner med monday. Det faktum at integrasjonsmulighetene med både Freshworks og Zendesk (og mange, mange andre) er gode, og at det finnes mange interessante bruksområder for disse, gjør det enda mer logisk.

Nå ser vi frem til et nytt og spennende samarbeid med monday og til å utvikle oss som selskap og bli mer effektive internt ved hjelp av monday.

Vil du vite mer om hva monday kan hjelpe deg med? Ikke nøl med å ta kontakt med oss.

Lykke til!

/Glenn Alvérus, adm. dir.

 
Tidligere
Tidligere

Optimaliser opplevelsen av Freshservice og Freshdesk med Synerity-apper!

Neste
Neste

Velg Freshdesk for bedre kundeservice og større kundetilfredshet.