Freshservice Arbeidsområder - Migreringsverktøy

Det er ingen enkel oppgave å migrere Freshservicetil å bruke arbeidsområder er ingen enkel oppgave. For å oppnå fordelene (les mer om det her) kreves det mye planlegging og forberedelser. På Synerity har vi klart å levere vellykkede migreringer til kundene våre takket være vår strategiske tilnærming og vårt eget migreringsverktøy.

For hvert nytt arbeidsområde som opprettes, må det gjøres en analyse av gruppen som skal migreres. Du må blant annet se på:

✔ Hvilke automatiseringer vil bli påvirket?
✔ Hvordan vil rapportene se ut etter migreringen?
✔ Hvordan vil saksvisningen vår se ut?

I tillegg til dette kan du også begynne å tenke på hva som vil skje med alle sakene dine når du migrerer? Det finnes støtte for dette i Freshservice, men bare hvis du har en Freshservice -forekomst med workspaces-funksjonalitet. Dette er en manuell prosess, og i tillegg kan du bare masseoppdatere 30 saker om gangen.*

For å kunne flytte med sakene dine må du gjøre en massemigrering, og vi på Synerity har selvfølgelig en løsning for dette. Ved hjelp av vårt smarte migreringsverktøy kan vi filtrere ut de ønskede sakene og migrere dem til det nye arbeidsområdet ditt. En ytterligere begrensning med Freshservice Derfor har vi på Synerity også lagt til en funksjonalitet som gjør at migreringsverktøyet vårt kan gjenskape verdier i custom_fields etter at de er migrert.

Ved å dra nytte av spesialistkompetansen vår har kundene våre kunnet oppnå kostnadsbesparelser gjennom vellykkede samarbeidsmigreringer. Hvis du vil ha mer informasjon om fordelene ved migrering, kan du lese dette blogginnlegget. Du kan også opprette en sak i vår support(Opprett en sak), så tar vi kontakt med deg så snart som mulig.

* Hvordan flytter jeg saker på tvers av arbeidsområder?
** Hvilke konsekvenser har det å flytte saker fra ett arbeidsområde til et annet?

Tidligere
Tidligere

Freshworks Suite for kundeservice

Neste
Neste

Freshservice Arbeidsområder: Reduserte lisenskostnader, sikrere data og bedre synlighet