
Våre samarbeidspartnere
Vi mener at samarbeid og partnerskap er nøkkelen til suksess. Vi forsøker å samarbeide med selskaper som har komplementær kompetanse og ferdigheter for å kunne tilby kundene våre en komplett løsning. Våre partnere deler vår forpliktelse til å overgå kundenes forventninger og levere innovative og pålitelige produkter og tjenester.
Vi verdsetter åpenhet og bærekraft i våre relasjoner med leverandører, partnere og kunder. Vi bestreber oss på å samarbeide med selskaper som deler våre verdier.
Vi har bevisst valgt å basere tilbudet vårt på produkter som vi virkelig tror på og selv ville valgt hvis vi var kunde. Løsninger som både vi og ledende analytikere som Gartner og Forrester mener har en sterk markedsposisjon og gode fremtidsutsikter.
Synerity er registrert distributør og kompetansesenter for dem i Sverige:
Zendesk er et servicefokusert CRM-selskap som utvikler programvare for å forbedre kunderelasjoner. Selskapet ble grunnlagt i København i 2007 og har siden vokst til en global aktør med nesten 6000 ansatte. Zendesks produkter gjør kundene mer tilgjengelige i de kanalene de foretrekker. De sikrer også fleksibilitet og skalerbarhet ved at du dynamisk kan vokse inn i løsningen og legge til nye supportkanaler etter hvert. Synerity er en Zendesk Advanced Partner.
Freshworks ble grunnlagt i 2010 med mål om å tilby bedre programvare til bedrifter og organisasjoner - programvare som er klar til bruk umiddelbart, enkel å installere og bruke, og som krever minimal tilpasning. FreshserviceLøsningen Freshworks for IT- og Enterprise Service Management har raskt blitt svært populær med over 58 000 kunder og mange topplasseringer når kundene vurderer løsningene sine. Synerity er Freshworks Platinum Partner.
Autom Mate ble grunnlagt med et klart formål: å gjøre hyperautomatisering tilgjengelig for organisasjoner som står overfor arbeids- og budsjettbegrensninger. Enten du automatiserer IT-prosesser, effektiviserer HR-oppgaver eller integrerer komplekse dataflyter, gir Autom Mate teamet ditt i stand til å automatisere, integrere og orkestrere med letthet. Alt uten å trenge dyp teknisk ekspertise.
HaloCRM er et AI-drevet CRM-verktøy for salg, markedsføring og kundeservice bygget av eksperter. Det gir salgs- og markedsføringsteamene dine banebrytende verktøy for å strømlinjeforme arbeidsflyter, forbedre produktiviteten og avslutte avtaler raskere. Halos modell omfatter varige partnerskap bygget på tillit og gjensidig suksess.
For Halo handler ITSM-programvare om mye mer enn bare å tilby en rask løsning. Det handler om å bygge varige partnerskap som bygger på tillit og gjensidig suksess. HaloITSMs tilnærming omfatter den nyeste teknologien, innovative løsninger og, viktigst av alt, en genuin forpliktelse til å yte førsteklasses service.
HappySignals er en spesialisert løsning som integreres med den nåværende Service Management-løsningen og måler "medarbeidertilfredshet" og "tapt arbeidstid". HappySignals er rask å implementere, gir høy svarprosent fra brukerne, direkte tilbakemelding til Service Desk-medarbeiderne og avanserte analysemuligheter, inkludert benchmarking mot andre organisasjoner.
Nexthink er en IT-analyseløsning for sluttbrukere for ITSM, sikkerhet og transformasjon av IT-arbeidsplassen. Nexthink kartlegger IT-tjenester og applikasjoner, hvordan de brukes og hvordan IT-infrastrukturen fungerer fra et sluttbrukerperspektiv. Kombinert med en unik visualiseringsmotor gjør Nexthink det enkelt og intuitivt å se IT-infrastrukturen på en helt ny måte. Nexthink ble også kåret til Cool Vendor av Gartner i 2014.
PandaDoc ble grunnlagt i 2013 og er en alt-i-ett-programvare for dokumentautomatisering som effektiviserer prosessen med å opprette, godkjenne og e-signere forretningsdokumenter som avtaler, tilbud og kontrakter. Med e-signering, maler, egendefinerte felt, godkjenningsarbeidsflyter og mye mer gir PandaDoc deg muligheten til å opprette imponerende dokumenter på få minutter og få dem signert på et øyeblikk. Over 50 000 kunder bruker for tiden selskapets kraftige funksjoner for dokumentoppretting og arbeidsflyt, og verktøyet får toppkarakterer år etter år på vurderingssider som G2, TrustRadius, Capterra og Gartner.
Zuper ble grunnlagt i 2016 da en gruppe driftige ingeniører og gründere gikk sammen for å løse verdens behov for bedre administrasjon av feltservice. Zuper-teamet fikk en dårlig personlig erfaring med et veletablert merkevare innen hjemmetjenester, og satte inn ressursene sine på å skape en mer robust løsning som bidrar til å koble sammen alle parter i et raskt voksende serviceøkonomisystem - fra bedriftskontorer til feltteam og sluttkunder. Selskapet sikret seg raskt en første implementering hos flere IKEA-varehus og har siden fortsatt å ekspandere og vokse.
Programvareutvikleren EZO ble grunnlagt i 2011 som EZ Web Enterprises, med mål om å bygge brukervennlige, men kraftige skybaserte applikasjoner for organisasjoner over hele verden. EZOs team brenner for å levere gode brukeropplevelser og er stolte av å være best i klassen når det gjelder både funksjonalitet og skalerbarhet. Produktene deres har hjulpet tusenvis av selskaper over hele verden med å effektivisere driften på mange viktige områder, blant annet innen fysisk eiendomsforvaltning, IT-forvaltning, vedlikeholdsstyring og utleiedrift.
www.ezo.io
Dutch Sparkly er et dedikert utviklingsselskap for smartapper utelukkende på Zendesk -plattformen.
Sparkly har jobbet med Zendesk siden 2011. Med denne erfaringen kjenner utviklerne produktet ut og inn, og vet hva som fungerer og hva som ikke fungerer.
Siden 2012 har Sparklys apper gjort det mulig for tusenvis av Zendesk agenter å løse millioner av saker på best mulig måte.
Sparkly har spesialisert seg på å skape løsninger som forbedrer det daglige arbeidet. Vi sørger for at du og teamet ditt frigjør tid og maksimerer effektiviteten, slik at du kan fokusere på forretningsmålene dine og gi kollegene dine verktøy og tid til å skape meningsfulle og ærlige relasjoner med kundene dine.
www.sparkly.dev
Australske SweetHawk har utviklet apper for Zendesk siden 2015. Deres første app, Calendar, ble installert av flere titalls bedrifter i løpet av få uker etter lanseringen, noe som inspirerte dem til å lage flere apper som Tasks, Reminders og Approvals. De utviklet også en Super Suite for å håndtere større bruksområder som ITSM-endringshåndtering, prosjektstyring og automatisering av HR-prosesser. I dag bruker over 100 000 agenter SweetHawks apper på Zendesk hver dag.
www.sweethawk.com
Hippo Video er en plattform for personaliserte videoopplevelser som støtter deg gjennom hele kundestøtteprosessen og hjelper deg med å enkelt lage og tilpasse videoer og distribuere dem gjennom flere kanaler.Hippo Video forenkler arbeidet til support-, markedsførings-, team-, opplærings- og salgsteam. Hippo Video har også over 20 ulike innebygde integrasjoner med blant annet e-postklienter, CRM-verktøy og LinkedIn.
SurveySparrow er en skybasert kundeopplevelsesløsning som gjør det mulig for bedrifter i alle størrelser å lage engasjerende tilbakemeldingsundersøkelser. Løsningen bruker et sentralisert dashbord der brukerne kan importere kontakter og organisere dem i tilpassede lister basert på stillingstittel, sted og aldersgruppe. Siden lanseringen i 2017 har løsningen nådd ut til over 100 000 kunder i 150 land.
Ivanti kjøpte opp Cherwell Software i begynnelsen av 2021, så partnerskapet vårt med Cherwell ble overført til Ivanti samme år. Så nå er Ivanti leverandør av Cherwell Service Management-plattformen.
På begynnelsen av 2010-tallet var de fire ONEiO-medgründerne lei av at deres Enterprise IT- og IT-servicekunder stadig led av dårlig utformede og dokumenterte grensesnitt og APIer, mangel på tid, penger og ressurser. For å hjelpe bedrifter med å samarbeide uten komplekse tekniske integrasjonsprosjekter, begynte de å bygge verdens første integrasjonsautomatiseringsplattform. I løpet av de siste 5 årene har ONEiO hjulpet et økende antall kunder over hele verden med å løse integrasjonsutfordringene deres på en mer effektiv og skalerbar måte.