
Våre tjenester
Syneritys mål er å være det selvfølgelige valget av partner når det gjelder markedets ledende service- og supportløsninger. Vi har mange års erfaring og kompetanse innen både teknologi og drift, og vi har alltid fokus på servicenivå og kundetilfredshet. Vi verdsetter langsiktige relasjoner med kundene våre, der vi kan vokse og utvikle oss sammen.
Bruk knappene nedenfor for å filtrere tjenestene våre etter ønsket produktområde.
Innføring og implementering av HaloITSM
Med fokus på å effektivisere IT-prosesser og optimalisere tjenesteleveransen kan vi hjelpe deg med å jobbe raskere, smartere og med mer fornøyde sluttbrukere.
Migrering av saker for Freshservice
Migrering av et Freshservice-miljø er en omfattende oppgave som krever planlegging og forberedelser for å oppnå optimale resultater. Vi veileder deg gjennom denne prosessen ved hjelp av vår strategiske tilnærming og innovative migreringsverktøy.
Kom i gang med Freddy AI for Freshservice
Med vår Getting Started-pakke demonstrerer vi mulighetene i Freddy AI, lager en strategi som er tilpasset målene dine, og utnytter kraften i AI for å maksimere forretningsverdien.
Opplæring for monday.com
Synerity kan tilby en rekke opplæringsalternativer som er skreddersydd etter organisasjonens behov.
Onboarding for monday.com
Oppdag mulighetene med monday.com gjennom Syneritys Onboarding-tjeneste.
Onboarding for Zendesk
Synerity tilbyr to onboardingpakker av ulik størrelse på Zendesk, men vi kan også skreddersy individuelle pakker.
Onboarding for Freshservice
Synerity tilbyr to onboardingpakker av ulik størrelse på Freshservice, men vi kan også skreddersy individuelle pakker.
Freshdesk Onboarding for Omni
Synerity Freshdesk tilbyr to ulike onboarding-pakker for Omni, men vi kan også skreddersy tilpassede kundepakker.
Utviklingstjenester for Zendesks Sunshine-plattformen
Synerity tilbyr et omfattende sett med utviklingstjenester for Zendesks Sunshine-plattform.
Utviklingstjenester for Freshworks Neoplatform
Synerity tilbyr et omfattende sett med utviklingstjenester for Freshworks Neoplatform.
Vurdering av ITSM-prosesser
Forbedre leveransen ved hjelp av Syneritys vurdering av ITSM-prosesser.
Forsterkning av ressurser
Vi kan støtte organisasjonen din med de ressursene som trengs for å vedlikeholde og utvikle systemet.
Veikart og strategi
Vi hjelper deg med å drive og planlegge initiativer og gir strategiske råd om hvordan du kan maksimere verdien av din spesifikke situasjon.
Vurdering av skift til venstre
Flytt kunnskapen om IT-organisasjonen, servicedesken og IT-supporten nærmere brukerne.
ITAM-vurdering
Med ITAM kan du utnytte ressursene dine på best mulig måte og forbedre den generelle effektiviteten.
Zendesk Vurdering
Gjennom en grundig vurdering av Zendesk-systemet ditt kan vi hjelpe deg med å identifisere forbedringsområder og optimalisere bruken av plattformen.
Prosjektledelse
Vi i Synerity kan prosjektledelse og sørger for at rammene for prosjektet settes og opprettholdes hele veien fra oppstart til levering.
Opplæringsprogrammer for Freshservice
Synerity kan tilby en rekke opplæringsalternativer som er skreddersydd etter organisasjonens behov.
Opplæringsprogrammer for Freshdesk
Synerity kan tilby en rekke opplæringsalternativer som er skreddersydd etter organisasjonens behov.
Opplæringsprogrammer for Zendesk
Synerity kan tilby en rekke opplæringsalternativer som er skreddersydd etter organisasjonens behov.