ZENDESK FUNKSJONER

 
 
 
 
 

Når du velger Zendesk , får du tilgang til følgende funksjoner:

 

Legg til meldinger:

 

Legg til varsler på nettsteder og i mobilapper, slik at kundene kan kontakte deg direkte fra hvilken som helst enhet.

 

AI og roboter:

 

Bruk AI og roboter til å gi kundene umiddelbare svar, doble kapasiteten til de ansatte og spare tid og penger.

 

Hjelpesenter og nettforum:

 

Opprett et innebygd hjelpesenter og nettforum som hjelper kundene dine med å løse problemer i sitt eget tempo, samtidig som de ansattes løsningstid reduseres.

 

Enhetlig arbeidsområde for agenter

 

Gi teamet et enhetlig arbeidsområde for agenter, slik at de kan fokusere mer på kundene.

 

Smart automatisering:

 

Gjør det mulig for teamene dine å samarbeide, veksle mellom kanaler og bruke
smart workflow automation for å få jobben gjort på en smidigere måte.

 

Personlige interaksjoner:

 

Hold kontakten med personlig tilpassede interaksjoner og la agenten ta samtalen
videre uten å miste konteksten.

 
 
 

Gjøre det enkelt for både kunden og teamet ditt

For at kundene skal være fornøyde, kreves det positive kundeopplevelser gjennom kommunikasjon på tvers av alle kanaler. Men kundeservice handler om mer enn bare kunden. Det handler også om virksomheten og teamene dine. Zendesk gjør det ikke bare enkelt for kundene, men legger også til rette for at teamene skal lykkes og synkroniserer virksomheten. Det er rett og slett alt du trenger i én kraftfull pakke.

 
 
 
 

Synkroniser driften og integrer med systemene dine

Tilpass så mye du vil ved hjelp av en åpen og fleksibel plattform som kan skaleres, utvides og optimaliseres etter hvert som virksomheten din endrer seg. Integrer alle relevante kundedata ved hjelp av våre kraftige integrasjonsalternativer, inkludert kodede og ikke-kodede funksjoner.


Er du klar til å se nærmere på Zendesk- Kontakt oss!

 Siste nytt på Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheter fra Synerity :