Zendesk publiserer rapport om de siste trendene i CX
Dagens forbrukere forventer AI-drevne interaksjoner i alle aspekter av opplevelsen deres. Etter å ha undersøkt 10 000 forbrukere og forretningsrepresentanter fra 22 land, lister Zendesk nå de fem beste bransjetrendene i en rapport, slik at du kan være klar for det neste i CX .
De fem trendene i korte trekk:
1. Drevet av suksessen til AI-copilot, kappløper bedrifter nå for å ta i bruk fullstendig autonome tjenester for interaksjoner på neste nivå.
2. Forbrukernes tillit til AI-agenter er helt avhengig av hvor engasjerende, vennlige og menneskelignende disse agentene er.
3. Populariteten til personlig AI-assistanse får bedrifter til å begynne å forberede seg på en fremtid der AI-assistenter tar ledelsen.
4. Voice AI, med sine naturlige språkegenskaper, vil hjelpe forbrukere til å føle seg hørt på alle kontaktflater.
5. I en verden av AI-drevne opplevelser vil personalisering drive kundelojalitet som aldri før.
Her kan du laste ned hele rapporten og lese mer om de 5 trendene.
Ikke gå glipp av dette nettbaserte arrangementet 28. januar: CX Trends - Transform your CX with human-centric AI