Zendesk publiserer rapport om de siste trendene i CX

Dagens forbrukere forventer AI-drevne interaksjoner i alle aspekter av opplevelsen deres. Etter å ha undersøkt 10 000 forbrukere og forretningsrepresentanter fra 22 land, lister Zendesk nå de fem beste bransjetrendene i en rapport, slik at du kan være klar for det neste i CX .

De fem trendene i korte trekk:
1. Drevet av suksessen til AI-copilot, kappløper bedrifter nå for å ta i bruk fullstendig autonome tjenester for interaksjoner på neste nivå.

2. Forbrukernes tillit til AI-agenter er helt avhengig av hvor engasjerende, vennlige og menneskelignende disse agentene er.

3. Populariteten til personlig AI-assistanse får bedrifter til å begynne å forberede seg på en fremtid der AI-assistenter tar ledelsen.

4. Voice AI, med sine naturlige språkegenskaper, vil hjelpe forbrukere til å føle seg hørt på alle kontaktflater.

5. I en verden av AI-drevne opplevelser vil personalisering drive kundelojalitet som aldri før.

Her kan du laste ned hele rapporten og lese mer om de 5 trendene.

Ikke gå glipp av dette nettbaserte arrangementet 28. januar: CX Trends - Transform your CX with human-centric AI

 
 
Tidligere
Tidligere

Kombiner generativ AI med konvensjonelle AI-typer for å forbedre EX og CX

Neste
Neste

Freshworks lanserer en brukervennlig AI-agent for å forbedre kunde- og medarbeideropplevelsen