
Aktuelle nyheter og oppdateringer
På nyhetssiden vår finner du et bredt utvalg av artikler og innhold som gir deg en oversikt over hva som skjer på Synerity og våre ulike produkt- og tjenesteområder. Vi holder deg oppdatert om de siste hendelsene i selskapet, analyser, oppdateringer, bransjetrender og annen relevant informasjon om Synerity samt våre partnere, produkter og tjenester. Målet vårt er å gi deg relevant og nyttig informasjon som hjelper deg å forstå virksomheten vår og hvordan vi jobber for å forbedre arbeidsflyten og produktiviteten din.
Zendesk publiserer rapport om de siste trendene i CX
I dag forventer forbrukere AI-drevne interaksjoner i alle aspekter av opplevelsen deres. Etter å ha undersøkt 10 000 forbrukere og forretningsrepresentanter fra 22 land, lister Zendesk nå de fem beste bransjetrendene i en rapport, slik at du kan være klar for det neste i CX .
Zendesk kjøper Klaus
Zendesk kunngjorde denne uken at de har inngått en endelig avtale om å kjøpe Klaus, den bransjeledende AI-drevne plattformen for kvalitetsstyring.
Zendesk utvider sitt lederskap innen CX gjennom kraftfulle og generative AI-tilbud, og
Zendesk tar nå ytterligere skritt for å utvide sin ledende posisjon innen kundeopplevelse (CX) ved hjelp av generativ AI som gjør det mulig for bedrifter å realisere umiddelbar forretningsverdi gjennom økt kundetilfredshet, reduserte kostnader og økt kundelojalitet.
Zendesk kjøper Tymeshift
Zendesk har nylig kjøpt opp Tymeshift, som tilbyr kunder AI-drevet personaladministrasjon.
Oppkjøpet er en del av selskapets mål om å tilby innovative omnikanal- og AI-funksjoner for eksepsjonelle kundeopplevelser.
Synerity lanserer samarbeid med Zendesk!
Vi i Synerity er svært glade for å kunne meddele at vi har innledet et samarbeid med Zendesk - en av markedets ledende leverandører av kundeserviceløsninger.