Zendesk utvider sitt lederskap innen CX gjennom kraftfulle og generative AI-tilbud, og

Selskapet lanserer også funksjoner for å sikre data ytterligere og ivareta personvernet i et AI-landskap i stadig utvikling og endring.

Zendesk kunngjorde tidligere denne uken at de tar ytterligere skritt for å utvide sin ledende posisjon innen kundeopplevelse (CX) ved hjelp av generativ AI som gjør det mulig for bedrifter å realisere umiddelbar forretningsverdi gjennom økt kundetilfredshet, reduserte kostnader og økt kundelojalitet.

De nye generative AI-funksjonene i Zendesk gjør det mulig for roboter å oppsummere informasjon fra flere artikler i hjelpesenteret for å oppnå mer naturlige samtaler med kundene. Med disse Zendesk AI-forbedringene kan agentene løse forespørsler raskere og mer konsekvent med lignende saker. I tillegg kan administratorer gå gjennom forslag til intensjoner fra AI-en som adresserer mangler i svarene, og justere boten til å være mer uformell eller profesjonell basert på situasjonen og merkevareprofilen.

  • Zendesk AI : Som en del av Zendesk AI-løsningen kan bedrifter nå ta i bruk generative AI-drevne roboter som raskt og sømløst gir svar til kundene. I tillegg har agenter, administratorer og ledere nå tilgang til flere AI-verktøy for å tilpasse og forbedre CX-løsningene.

  • AI for Voice: Som en del av den neste bølgen av Zendesk AI-innovasjon kan agenter nå motta AI-genererte sammendrag og transkripsjoner av samtaler som fanger opp kundenes behov, noe som øker produktiviteten og reduserer kostnadene.

  • Avansert personvern og databeskyttelse: Bedrifter har nå tilgang til avanserte sikkerhetstiltak og kontroller for å håndtere kundedata og sikre at generativ AI brukes på en trygg måte.

- Konstant AI-innovasjon er den nye virkeligheten for CX-ledere. Men selv om denne lovende teknologien åpner for utrolige muligheter, øker også presset for å implementere raskt utviklende funksjoner i tide og levere meningsfull forretningsverdi", sier Tom Eggemeier, CEO, Zendesk.

- Zendesk er den beste partneren for bedrifter i denne omveltende tiden. Vi tilbyr en kraftfull kombinasjon av dyp CX- og AI-erfaring som gjør det mulig for CX-teamene å bli mer effektive og empatiske. Dette forbedrer kunde- og medarbeidertilfredsheten og gir kostnadseffektivitet og omsetningsvekst", fortsetter han.

Her kan du se en omfattende presentasjonsvideo som oppsummerer Zendesks nyeste funksjoner og innovasjoner innen generativ AI.

Tidligere
Tidligere

Synerity starter samarbeid med Sparkly!

Neste
Neste

Synerity innleder samarbeid med SweetHawk!