Zendesk utvider sitt lederskap innen CX gjennom kraftfulle og generative AI-tilbud, og
Selskapet lanserer også funksjoner for å sikre data ytterligere og ivareta personvernet i et AI-landskap i stadig utvikling og endring.
Zendesk kunngjorde tidligere denne uken at de tar ytterligere skritt for å utvide sin ledende posisjon innen kundeopplevelse (CX) ved hjelp av generativ AI som gjør det mulig for bedrifter å realisere umiddelbar forretningsverdi gjennom økt kundetilfredshet, reduserte kostnader og økt kundelojalitet.
De nye generative AI-funksjonene i Zendesk gjør det mulig for roboter å oppsummere informasjon fra flere artikler i hjelpesenteret for å oppnå mer naturlige samtaler med kundene. Med disse Zendesk AI-forbedringene kan agentene løse forespørsler raskere og mer konsekvent med lignende saker. I tillegg kan administratorer gå gjennom forslag til intensjoner fra AI-en som adresserer mangler i svarene, og justere boten til å være mer uformell eller profesjonell basert på situasjonen og merkevareprofilen.
Zendesk AI : Som en del av Zendesk AI-løsningen kan bedrifter nå ta i bruk generative AI-drevne roboter som raskt og sømløst gir svar til kundene. I tillegg har agenter, administratorer og ledere nå tilgang til flere AI-verktøy for å tilpasse og forbedre CX-løsningene.
AI for Voice: Som en del av den neste bølgen av Zendesk AI-innovasjon kan agenter nå motta AI-genererte sammendrag og transkripsjoner av samtaler som fanger opp kundenes behov, noe som øker produktiviteten og reduserer kostnadene.
Avansert personvern og databeskyttelse: Bedrifter har nå tilgang til avanserte sikkerhetstiltak og kontroller for å håndtere kundedata og sikre at generativ AI brukes på en trygg måte.
- Konstant AI-innovasjon er den nye virkeligheten for CX-ledere. Men selv om denne lovende teknologien åpner for utrolige muligheter, øker også presset for å implementere raskt utviklende funksjoner i tide og levere meningsfull forretningsverdi", sier Tom Eggemeier, CEO, Zendesk.
- Zendesk er den beste partneren for bedrifter i denne omveltende tiden. Vi tilbyr en kraftfull kombinasjon av dyp CX- og AI-erfaring som gjør det mulig for CX-teamene å bli mer effektive og empatiske. Dette forbedrer kunde- og medarbeidertilfredsheten og gir kostnadseffektivitet og omsetningsvekst", fortsetter han.
Her kan du se en omfattende presentasjonsvideo som oppsummerer Zendesks nyeste funksjoner og innovasjoner innen generativ AI.