Freshdesk Onboarding for Omni
Implementeringsfasen av et kundeservicesystem er avgjørende for organisasjonens langsiktige suksess. Vi i Synerity er eksperter på implementering og tilbyr omfattende støtte for å hjelpe deg med å oppnå de ønskede resultatene. Vi tilbyr en velprøvd prosjektmodell som sikrer en kontrollert og effektiv prosess fra start til slutt. Vårt erfarne team legger stor vekt på aktiviteter som skaper mest mulig verdi for organisasjonen din, og hjelper deg med å komme raskt i mål og videre.
Synerity Freshdesk tilbyr to ulike onboarding-pakker for Omni. Vi erkjenner imidlertid at unike situasjoner krever unike løsninger. Derfor kan vi også tilby individuelt tilpassede pakker innenfor vårt tjenestespekter for å gi organisasjonen din ekstra støtte i disse periodene.
Freshdesk
Freshdesk Synerity Omni Baseline (Small) Omni Baseline (Small) er et egnet tilbud når du ønsker å la oss drive og prosjektlede implementeringen sammen med spesialister, brukere og andre interessenter fra din organisasjon. Freshdesk Vi bruker en kvalitetssikret prosjektstyringsmodell og verktøy som bidrar til samarbeid og sikrer at dere raskt kommer i gang med et grunnsett av Omni.
Prosjektets varighet: Ca. 3-5 uker.
Synerity
Prosjektressurser: Løsningskonsulent fra. Pris: 60 000:-.
Freshworks
Freshworks Omni Bas eline (Large) Omni Baseline (Large) er en utvidet versjon av vår populære Onboarding-pakke Baseline (Small). I dette prosjektet jobber vi sammen ut fra de samme grunnprinsippene og prosjektmodellen, men med utvidet innhold i prosjektet og økt støtte ved Go-live.
Prosjektets varighet: ca. 7-10 uker.
Synerity
Prosjektressurser: Prosjektledere og løsningskonsulenter fra Pris: 125 000:-
Tollpakken - Foretak
Integrasjoner med forretningskritiske partnere og systemer? Flere produkter med egne portaler eller avanserte arbeidsprosesser som må være på plass fra dag 1? Synerity I Enterprise setter du som kunde rammene og innholdet i prosjektet, men ønsker at vi skal støtte deg med et prosjektteam for å planlegge og levere prosjektet. Freshdesk Med denne tilnærmingen jobber spesialistene våre tett sammen med deg for å maksimere verdien av Omni og sikre en prosjektleveranse, uansett størrelse og omfang, som støtter organisasjonens mål.
Custompaket - Aktivering
Enablement er en prosjekttilnærming der du selv ønsker å drive implementeringen. Synerity Freshdesk Synerity Til å hjelpe deg har du en ressurs som gjennom domene- og produktkunnskap kan veilede deg i de valgene som kan oppstå i en implementering av Omni. utnevner en dedikert løsningsspesialist som tilbyr rådgivning i prosjektet og hjelper deg med å legge en plan for hvordan løsningens saksflyt, automatiseringer, integrasjoner osv. skal utformes for å få maksimal verdi ut av Omni-løsningen din.
Hvis du er på utkikk etter utvidede onboarding-tjenester, har vi et bredt utvalg av tilleggstjenester og alternative prosjektformer for å støtte det som passer din organisasjon. Med Synerity som partner drar du nytte av vår dokumenterte erfaring med vellykkede implementeringer av kundeservicesystemer, slik at organisasjonen din kan fokusere på det den er best på: å levere eksepsjonell service og verdi til brukere og kunder.