Innføring og implementering av HaloITSM
Implementeringsfasen av ethvert IT- eller Enterprise Service Management-system er avgjørende for organisasjonens langsiktige suksess. Implementering av nye verktøy og prosesser kan være skremmende, og derfor er pålitelige og erfarne partnere uvurderlige. Synerity Vi i , er eksperter på onboarding og implementering, og vi tilbyr omfattende støtte for å hjelpe deg med å oppnå de ønskede resultatene. Vi tilbyr en velprøvd modell for onboarding-prosjekter som sikrer en kontrollert og effektiv prosess fra start til slutt, og vi skreddersyr vår tilnærming slik at den passer perfekt til dine spesifikke forretningsmål.
Vårt erfarne team følger nøye med på de aktivitetene som skaper mest verdi for organisasjonen din, og fokuserer på konfigurasjon, opplæring og implementeringsstrategier for å sikre en smidig utrulling. Med vår veiledning kommer du raskt i mål og videre, og du kommer i gang med et ITSM-system som gir bedre brukeropplevelser og driver langsiktig vekst.
Formål og mål for tjenesten:
Synerity 1. Etabler beste praksis for IT-prosesser med HaloITSM: hjelper deg med å implementere ITIL-tilpassede prosesser som effektiviserer hendelseshåndtering, problemhåndtering, aktivering av endringer, tjenesteforespørsler og mer.
2. Optimaliser leveransen av IT-tjenester: Syneritys mål er å forbedre kvaliteten på IT-tjenestene dine, og Halo ITSM fører til større effektivitet og brukertilfredshet med systemet.
Synerity 3. Øke IT-synlighet og -kontroll: Målet er å tilby effektive verktøy og instrumentpaneler som muliggjør datadrevet IT-beslutningstaking og proaktiv ledelse og styring.
Synerity 4. Tilpass HaloITSM til virksomhetens mål: jobber for å sikre at HaloITSM-implementeringen støtter virksomhetens mål, enten det dreier seg om kostnadsreduksjon, brukeropplevelse eller forbedret kundeopplevelse.
Tjenestens format og omfang:
Nedenfor finner du noen eksempler på aktiviteter som kan inngå i et implementeringsprosjekt. Den endelige beskrivelsen av omfang, ansvarsområder, aktiviteter og Go-live-detaljer vil bli bestemt ved prosjektstart av vårt erfarne implementeringsteam, sammen med dine representanter og interessenter.
- Prosjektlansering og introduksjon av løsningen: Prosjektlansering, beskrivelse av mål og introduksjon av HaloITSM-løsningen for interessenter.
- Oppsett av virtuelle maskiner, VPN-installasjon, test av HaloITSM-miljø og produksjonsdistribusjon: Konfigurer virtuelle maskiner, sett opp sikker VPN og distribuer HaloITSM-løsningen i test- og produksjonsmiljøer.
- AD- og Exchange-workshop, definisjon og implementering: Workshop for å definere integrasjonsbehov, etterfulgt av konfigurering av integrasjonen av Active Directory og Exchange med HaloITSM-løsningen.
- Prosessdefinisjon (hendelser, serviceforespørsler, inkl. selvbetjeningsportal): Definisjon av prosesser for håndtering av hendelser og serviceforespørsler, sammen med utformingen av selvbetjeningsportalen for sluttbrukere.
- Implementering (hendelse, serviceforespørsler, inkl. selvbetjeningsportal): Konfigurer prosessene og selvbetjeningsportalen i HaloITSM-løsningen din.
- Implementering (Asset Management (CMDB) og Intune- og SCCM-grensesnitt): Teknisk konfigurering av integrasjonen mellom CMDB, Intune og SCCM for sømløs datautveksling.
- Brukertesting: UAT av løsningen før den settes i drift.
- Prosessdefinisjon (Problem, Knowledge Management): Beskriver prosesser for proaktiv Problem Management og oppretter en kunnskapsbase for IT og sluttbrukere.
- Implementering (Problem- og Knowledge Management ): Konfigurer arbeidsflyter for Problem- og Knowledge Management i Halo ITSM-løsningen.
- Prosessdefinisjon (Change Enablement): Definer prosesser for kontrollert endringshåndtering for å minimere forstyrrelser og sikre kontinuerlig drift.
- Implementering (Change Enablement): Konfigurer endringshåndtering i Halo ITSM-løsningen, inkludert godkjenninger og konsekvensanalyser.
- Opplæring av sluttbrukere: Lær opp sluttbrukerne i hvordan de skal bruke HaloITSM-systemet, inkludert bestilling, forespørsler og bruk av selvbetjeningsportalen.
- Go Live-aktiviteter og Early Life Support-periode: Lansering av HaloITSM-løsningen i produksjon, inkludert eventuell datamigrering, endelig installasjon og support etter Go-Live.
- Administratoropplæring: Opplæring av IT-administratorer i hvordan de skal administrere og vedlikeholde HaloITSM-løsningen.
Vårt tilbud:
Våre erfarne konsulenter står for leveransen, og et team fra din organisasjon jobber tett sammen gjennom hele implementeringsprosjektetPris: Kontakt oss for mer informasjon og et tilbud.