Trenger du hjelp til å vedlikeholde og oppdatere løsningen din? En utfordring ved innføring av nye IT-løsninger er at det legges for lite fokus på arbeidet etter at implementeringsprosjektet er avsluttet. Service- og supportløsninger er omfattende systemer som kontinuerlig oppdateres med ny funksjonalitet og nye muligheter. Den opprinnelige evnen til å endre, vedlikeholde og oppdatere løsningen forsvinner raskt hvis det ikke arbeides kontinuerlig med løsningen, noe som ofte lett skjer i organisasjoner med mange ulike aktive initiativer. En risiko med dette er at løsningen og bruken av den gradvis forringes, sakker akterut og misnøye sprer seg.


Hybrid ressursforsterkning med fokus på kontinuerlig forbedring
Mangler du en nøkkelressurs, f.eks. en systemansvarlig eller en annen pådriverrolle ved permisjon, ferie eller foreldrepermisjon? Har organisasjonen vokst eller blitt omorganisert, og utviklingsdynamikken har stoppet opp eller tatt en pause? Ny funksjonalitet i systemet som ikke var tilgjengelig ved onboarding? Synerity Vi kan hjelpe deg med å maksimere verdien du får ut av systemet.

Vi kan blant annet hjelpe deg med følgende:

  • Løpende administrasjon og feilsøking.

  • Identifisere behov for, planlegge og gjennomføre opplæringsprogrammer.

  • Identifisering og implementering av "quick-wins" og praksis.

  • Utarbeide og administrere veikartet for utviklingen av systemet.

  • Presentasjon av ny funksjonalitet og utkast til implementeringsplan.

  • Råd om skalering av bruken av systemet i organisasjonen.

Synerity Andre scenarier der en hybrid ressurs fra kan være en effektiv løsning:

✓ Du har en ny systemansvarlig og trenger støtte for at vedkommende skal vokse inn i rollen.

✓ Du har implementert løsningen, men utviklingen av løsningen har stoppet opp, og du trenger en ressurs på

kunnskap om systemet som kan fungere som rådgivere og iverksettere for de initiativene som ikke er ferdigstilt.

Du har mange ideer om hvordan du vil jobbe med løsningen, men mangler kunnskap og tid til å gjennomføre den selv.

Du har implementert løsningen selv og har vokst raskt, så du trenger støtte og hjelp til å realisere verdien og utnytte systemet fullt ut.

✓ Systemet har ikke blitt vedlikeholdt på en ønsket måte, og det er behov for å hente inn ekspertise for å se på hva som må gjøres og i hvilken rekkefølge, for å komme på rett spor igjen.

 

Våre ulike prispakker:

Små ressurser

Rettet mot organisasjoner som har behov for hjelp i begrenset omfang, hvor en eller flere konsulenter fra Synerity er på stedet, eller jobber eksternt omtrent en halv dag i uken, og kan hjelpe deg med dine viktigste oppgaver i systemet for å støtte deg.

Omfang: 16 timer per kalendermåned, tilsvarende 4 timer per uke, eller fordelt på en måte som passer din organisasjon.
Pris: 25 000 SEK/mnd (ekskl. reisekostnader).
Support: Syneritys Silver-støttepakke inkludert!

Forsterkning av ressurser Middels

Rettet mot organisasjoner som har behov for hjelp i begrenset skala, hvor en konsulent fra Synerity er på stedet, eller jobber eksternt ca 1 dag i uken, og kan hjelpe deg med dine viktigste oppgaver i systemet for å støtte deg.


Omfang: 32 timer per kalendermåned, tilsvarende 1 dag per uke, eller fordelt på en måte som passer din organisasjon.
Pris: 40 000 SEK/mnd (ekskl. reisekostnader).
Support: Syneritys Silver-støttepakke inkludert!

Store ressurser

Rettet mot organisasjoner som i større grad trenger hjelp og støtte. Med ca 3 dager i uken, på stedet/fjern, en konsulent eller team fra Synerity hjelpe organisasjonen din med hjelpen du trenger for å vedlikeholde og utvikle systemet ditt.

Omfang: 96 timer per kalendermåned, tilsvarende 3 dager per uke, eller fordelt på en måte som passer din organisasjon.
Pris: 100 000 SEK/mnd (ekskl. reisekostnader).
Support: Syneritys støttepakke Gull inkludert!

 
 
 
 

Vi forteller deg gjerne mer om hvordan vi kan hjelpe deg!

Tidligere
Tidligere

Vurdering av ITSM-prosesser

Neste
Neste

Veikart og strategi