Vurdering av ITSM-prosesser

ITSM Processes Assessment er en tjeneste som er utviklet for å evaluere og forbedre organisasjonens ITSM-prosesser. Mange organisasjoner står overfor utfordringer som lange løsningstider, hasteendringer eller en endringsprosess som er treg og komplisert. Syneritys seniorkonsulenter, med omfattende kompetanse og erfaring, gjennomfører en analyse av organisasjonens ITSM-prosesser, identifiserer viktige forbedringsområder og foreslår tiltak for å gjennomføre endringene. Ved å gjennomføre denne analysen kan vi hjelpe deg med å oppnå større sluttbrukertilfredshet, mer effektiv IT-drift og bedre måloppnåelse.

Målet med denne tjenesten er å:

- Evaluere den nåværende tilstanden til prosessene dine.
- Identifisere forbedringsområder på områder som hendelseshåndtering, problemhåndtering, endringshåndtering og andre.
- Gi anbefalinger og en aktivitetsplan for å implementere forbedringene.

Slik ser vår modell for vurdering av ITSM-prosesser ut:

Fase 1 - Nåværende situasjon

- Ressursene våre samarbeider tett med de ansatte for å bli kjent med organisasjonen.
- Vi gjennomgår de eksisterende ITSM-prosessene og hvordan dere bruker systemene og verktøyene for å identifisere styrker og forbedringsmuligheter.
- Synerity gjennomfører intervjuer og studerer prosesser og rutiner for å finne eventuelle "smerter", muligheter og verdiskapende tiltak for organisasjonen.

Fase 2 - Strategi

- Med utgangspunkt i innsikten fra fase 1 utvikler ressursene våre sammen med deg en strategi som tar for seg dine utfordringer og muligheter, knyttet til dine langsiktige mål.
- Synerity gir anbefalinger om tiltak, prosesser og beste praksis som kan hjelpe organisasjonen din med å skape et mer strømlinjeformet og kostnadseffektivt miljø og mer fornøyde sluttbrukere.

 
 
 

Vi forteller deg gjerne mer om hvordan vi kan hjelpe deg!

Tidligere
Tidligere

Utviklingstjenester for Freshworks Neoplatform

Neste
Neste

Forsterkning av ressurser