Velkommen, Evald Hamzic!
Nå er vi glade for å ønske enda en ny ansatt velkommen Synerity Dette i form av vår nye kundeansvarlige Evald Hamzic, som har lang erfaring innen kundeservice, salg og lederskap. Der har han opparbeidet seg en sterk forståelse for både kundens behov og hvordan man skaper fungerende prosesser bak kulissene. Evald har bred erfaring i roller der relasjoner, kommunikasjon og utvikling har stått i sentrum – og sier at han trives best når han får kombinere struktur med kreativitet og utvikling.
Hvorfor Synerity ?
– Synerity representerer mye av det jeg tror på: Samarbeid, nysgjerrighet og læring som drivkraft for utvikling. Jeg er inspirert av hvordan man kombinerer teknologi og menneskelig forståelse for å skape verdi for kundene. Kulturen føles ekte – åpen, hjelpsom og fremtidsrettet – noe som får meg til å se Synerity som et sted hvor jeg både kan bidra og fortsette å vokse.
På hvilken måte håper du å bidra til virksomheten?
– Jeg ønsker å bidra med både struktur, energi og for å styrke kundeopplevelsen. Med min erfaring innen service, salg og kommunikasjon ser jeg raskt løsninger der jeg liker å omsette innsikt til konkrete resultater og muligheter for å forenkle og effektivisere arbeidet – uten å miste det menneskelige elementet. Jeg tror også på kraften i små forbedringer hver dag – de skaper store forskjeller over tid, både for kunder og internt.
Hvordan foretrekker du å bruke fritiden din?
– Jeg bruker mye tid på personlig utvikling og velvære – jeg liker å kombinere trening og kalde bad, reflektere og finne en balanse mellom prestasjon og restitusjon. Naturen har en viktig plass for meg, det samme gjør fellesskap med familie og venner. Som trebarnsforelder er en stor del av fritiden min fylt med energi og bevegelse – hvor vi er aktive i alt fra fotball og basketball til gymnastikk og svømming. Jeg finner mye glede og inspirasjon i å være til stede i barnas utvikling og i møtene og opplevelsene som følger med.