ENKLERE MED ZENDESK

 
 
 

Rapporter og analyser

Bruk data og analyser for å måle og forbedre den generelle kundeopplevelsen.

Bruk ferdige rapporter og analyser som måler teamets ytelse og identifiserer kundetrender, eller tilpass dine egne rapporter. Analyser, overvåk og handle i henhold til kundenes behov. Finn ut hvordan du kan utvikle virksomheten din. Funksjonene er kompatible med salgs-, service- og tredjepartssystemer.

ANALYSER I OMNIKANALER

Gi kundestøtte hvor som helst: via e-post, chat, telefon eller sosiale medier. Bedrifter trenger et kundeanalyseverktøy som alltid er oppdatert. Våre rapporteringsløsninger konsoliderer data fra alle kanaler, slik at du kan måle hvordan kundene dine samhandler med merkevaren din uten å gå glipp av informasjon.

 
 
 

Administrer og svar fra ett enkelt sted

Gjør det enklere å spore, prioritere og svare kundene med et enhetlig arbeidsområde. En fullstendig kundekontekst, inkludert over 1000 forhåndskonfigurerte integrasjoner, gjør det mulig for medarbeiderne å gi bedre og mer personlig tilpasset kundestøtte. Del arbeidsmengden ved å la medarbeiderne bidra med ekspertkunnskap direkte fra arbeidsområdet sitt.

 
 

Jobb smartere med ruting og intelligens

Bruk innebygd ruting og intelligens til å samle inn viktig informasjon og redusere dataregistrering. Eskalere problemer til den medarbeideren som er best egnet. Spar tid for de ansatte med samarbeidsverktøy som gir effektiv kontakt med interne og eksterne partnere. Hjelp dem med å svare raskere med forberedte svar og riktig informasjon for hvert enkelt problem.

 

Er du klar til å se nærmere på Zendesk- Kontakt oss!

 Siste nytt på Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheter fra Synerity :