Kunden er alltid et menneske

Zendesk Hos , er målet å tilby eksepsjonell service til alle mennesker på planeten. Ambisjonen har blitt fremskyndet ved å bygge AI-funksjonalitet med troen på at kunden alltid er et menneske - enten det er vår kunde eller din kunde.

Zendesk Gjør kundeservicen bedre. Med funksjoner som er utviklet for å møte kundenes behov, gir du teamet ditt mulighet til å lykkes og holde virksomheten i harmoni.

Zendesk Det er bare kunstig intelligens som er utviklet ved hjelp av milliarder av virkelige kundeservicekontakter. Det betyr at den forstår kundeopplevelsen. Derfor får du personlig tilpasset kundestøtte til en lavere kostnad fra dag én.

 

250

millioner

saker forbedres med kunstig intelligens

35.5

år

av ansattes tid spart siden 2021

18

milliarder kroner

saker brukes til å trene opp Zendesks AI-modeller.

CX-ekspert for din virksomhet

Zendesk har utviklet kundeopplevelsesfokusert AI i seks år. Vi viser deg hvordan du kan innføre det i serviceplanen din.

Zendesk AI - Expert-CX
 

Hjelp de ansatte

AI-verktøy for ansatte foreslår svar og oppdager kundens intensjon, slik at de ansatte kan være forberedt og klare.

Si farvel til klønete roboter

Zendesks roboter løser problemer eller finner riktig medarbeider på egen hånd, uten manuell hjelp.

Bedre support umiddelbart

Analyser samtaler, tilrettelegg arbeidsflyter og fyll kunnskapshull uten utviklere eller dataspesialister.

 

Zendesk + OpenAI

Zendesk utvikler nye generative AI-funksjoner drevet av OpenAI. Med Zendesks CX-spesifikke AI og OpenAIs rike språkmodeller har AI aldri føltes så menneskelig som nå.

 

EFFEKTIVE MEDARBEIDERE

Utvikle medarbeidere med kunstig intelligens

 Medarbeiderne står fortsatt i sentrum for kundeservicedriften. Zendesk AI utvider deres muligheter, slik at teamet ditt blir mer vellykket, produktivt og bedre for hver eneste kundesamtale.

Gi de ansatte en helhetlig kontekst 

Zendesk har utviklet bransjens mest avanserte verktøy for samtaleforberedelse for å redusere manuell sortering og prioritering av meldinger og e-poster. Medarbeiderne vet hva kunden vil ha og hvordan de har det allerede før samtalen starter.

Kortere tid til løsning

Løs problemer raskere med innebygd intelligens på arbeidsplassen. Vi bruker AI til å vise viktig informasjon til de ansatte og gi dem forslag til løsninger.

Innhenting av riktig informasjon

Medarbeiderne får personlige vareanbefalinger som de kan dele med kundene på nøyaktig riktig tidspunkt i hver samtale.

Redusere monotont arbeid

Bruk roboter til å samle inn informasjon fra kundene, for eksempel navn, e-postadresse og problemtype (hensikt). Zendesk AI sorterer og løser vanlige problemer slik at de ansatte kan fokusere på det arbeidet som har størst effekt.

 Siste nytt på Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheter fra Synerity :