
Våre tjenester
Syneritys mål er å være det selvfølgelige valget av partner når det gjelder markedets ledende service- og supportløsninger. Vi har mange års erfaring og kompetanse innen både teknologi og drift, og vi har alltid fokus på servicenivå og kundetilfredshet. Vi verdsetter langsiktige relasjoner med kundene våre, der vi kan vokse og utvikle oss sammen.
Bruk knappene nedenfor for å filtrere tjenestene våre etter ønsket produktområde.
Onboarding for Zendesk
Synerity tilbyr to onboardingpakker av ulik størrelse på Zendesk, men vi kan også skreddersy individuelle pakker.
Utviklingstjenester for Zendesks Sunshine-plattformen
Synerity tilbyr et omfattende sett med utviklingstjenester for Zendesks Sunshine-plattform.
Forsterkning av ressurser
Vi kan støtte organisasjonen din med de ressursene som trengs for å vedlikeholde og utvikle systemet.
Veikart og strategi
Vi hjelper deg med å drive og planlegge initiativer og gir strategiske råd om hvordan du kan maksimere verdien av din spesifikke situasjon.
Vurdering av skift til venstre
Flytt kunnskapen om IT-organisasjonen, servicedesken og IT-supporten nærmere brukerne.
Zendesk Vurdering
Gjennom en grundig vurdering av Zendesk-systemet ditt kan vi hjelpe deg med å identifisere forbedringsområder og optimalisere bruken av plattformen.
Prosjektledelse
Vi i Synerity kan prosjektledelse og sørger for at rammene for prosjektet settes og opprettholdes hele veien fra oppstart til levering.
Opplæringsprogrammer for Zendesk
Synerity kan tilby en rekke opplæringsalternativer som er skreddersydd etter organisasjonens behov.
Forretningsutvikling
Utvikle alle deler av virksomheten til neste nivå ved å optimalisere prosesser og skape en mer effektiv saksbehandling.
Integrasjoner
Ved å koble sammen IT-systemer kan du effektivisere arbeidsflyten, forbedre beslutningsprosessen og skape et mer fleksibelt, datadrevet miljø.
Brukerstøtte
Synerity tilbyr støttetjenester på flere nivåer, slik at organisasjonen din kan fokusere på kjernevirksomheten.