Brukerstøtte
Slik kontakter du Synerity Support
Selvbetjening: https://support.synerity.se
e-post: support@synerity.se
Telefon: 042-400 39 99
Åpningstidene våre
Hverdager 08.00 - 17.00 gratis
Her finner du mer informasjon om Syneritys ulike supportavtaler:
Våre kunnskapsrike spesialister sørger for at du får rett hjelp til rett tid
Med en supportavtale fra Synerity kan organisasjonen din føle seg trygg med kontinuerlig støtte i den daglige IT-driften. Dagens brukere stiller høye krav til tilgjengeligheten til verktøyene de bruker, og med en supportavtale på plass kan du sikre at brukere og administratorer får riktig hjelp til riktig tid og på et nivå som passer deres situasjon. Vår servicedesk står klar med erfarne supportteknikere som raskt hjelper deg med problemer knyttet til systemet ditt, for eksempel feilsøking og konfigurasjonsproblemer.
Maksimer verdien og bruken av tjenesten
Med en fast månedlig avgift kan du være sikker på at du er i trygge hender hos oss og at du kan maksimere verdien av løsningen din. Synerity tilbyr flere ulike supportnivåer, og hvis du har behov for skreddersydde supportløsninger, er det bare å ta kontakt med oss, så finner vi en løsning som passer din organisasjon. Våre medarbeidere har mange års erfaring med å levere kundestøtte av høy kvalitet.