Synerity kan hjelpe organisasjonen din med å identifisere og realisere de mange fordelene som systemintegrasjoner gir.

Opplev fordelene med systemintegrasjoner
I dagens digitale landskap kreves det ofte sømløse, effektive og innovative løsninger som fungerer i harmoni for å støtte virksomheten din. Integrasjon av IT-systemer blir i økende grad sett på som en avgjørende strategi for organisasjoner for å optimalisere ytelsen, forbedre samarbeidet og skape verdi. Synerity hjelper i dag kundene våre med ulike typer integrasjoner, og hvert enkelt prosjekt starter med at vi sammen med deg definerer hva som skal gjøres,
hvilke forutsetninger som finnes og hvilke effekter som skal oppnås.

 

Ved å koble sammen IT-systemer kan du effektivisere arbeidsflyten, forbedre beslutningsprosessen og skape et mer fleksibelt, datadrevet miljø.

Synerity Områder der vi kan hjelpe deg:

Kundeservice
Ved å integrere et kundeservicesystem med andre applikasjoner, for eksempel CRM-, markedsførings- og salgsplattformer, kan bedrifter skape et helhetlig bilde av kundebasen. Dette gjør det lettere for kundeserviceteamene å gi personlig tilpasset og effektiv support, noe som fører til økt kundetilfredshet og lojalitet.

Innkjøpssystemer
Integrer ITSM-systemet og eiendelene dine med leverandørenes innkjøpssystemer eller nettbutikker for å effektivt kontrollere og effektivisere utgifter, innkjøp og ressursforvaltning.


HR-systemer
En stor mengde onboarding-, crossboarding- og offboarding-aktiviteter kan være en vanskelig oppgave å utføre effektivt. Saksbehandling kan hjelpe organisasjonen din med å ta kontroll over prosessene dine ved å integrere informasjons- og datastrømmer mellom IT og HR. Dette kan være svært verdifullt for å eliminere feil, automatisere repetitive oppgaver og administrere masterdata nøyaktig og effektivt.

IT Service Management
Ved å integrere ITSM-løsningen med andre IT-systemer eller leverandørens eller partnerens ITSM-løsninger kan organisasjonen effektivisere for eksempel hendelseshåndtering, ordrehåndtering, varslingshåndtering og endringshåndtering. Dette kan føre til redusert nedetid, mer effektiv ressursallokering og bedre levering av IT-tjenester til brukerne.

 
 

Vi snakker gjerne mer om hvordan vi kan hjelpe deg.

Tidligere
Tidligere

Forretningsutvikling

Neste
Neste

Opplæring