
Kommende arrangementer
Konferanser, seminarer og møter som involverer Synerity eller arrangeres av Synerity.

itSMF Expo'25
Sveriges ledende ITSM-konferanse. Her får du muligheten til å møte ledende eksperter og nettverk med leverandører og beslutningstakere.

Synerity Samtaler - AMA - Freshservice og Freshdesk
8. april er vi tilbake med en ny Synerity Samtaler i Stockholm, denne gangen under slagordet "Spør meg om alt". Konseptet er basert på at du kommer med dine utfordringer, problemer og spørsmål vedr Freshservice og Freshdesk til frokostarrangementet.

Servicestøtte i fokus 2025
Under denne todagers konferansen samles bransjens ledende eksperter, inspiratorer og endringsledere for å diskutere, inspirere og dele praktiske erfaringer om hvordan vi skaper fremtidens støtte.

CX Trends - Transformer CX med menneskesentrisk AI
78 % av CX-lederne er enige om at AI driver den største transformasjonen i bransjen de siste 50 årene. Under denne digitale begivenheten kan du lære om de fem trendene som former fremtiden til CX, og hvordan du kan utnytte AIs fulle potensial.

Løsninger for offentlig sektor
Løsninger for offentlig sektor inviterer til årets mest avgjørende konferanse for alle i offentlig sektor. Ledende eksperter og beslutningstakere samles her for å diskutere og dele innsikt om de viktigste fremtidige spørsmålene.

Synerity Foredrag - WADA Freshservice
Synerity Den 3. desember er vi tilbake med en ny Talks. Freshservice Ta med deg dine utfordringer og bekymringer til webinaret, der ekspertene våre vil svare på spørsmålene dine.

Freshworks AI-toppmøtet 2024
Freshworks På AI Summit får du høre fra ledende bedriftsledere og produkteksperter om hvordan du kan skape endring ved hjelp av People First AI, og hvordan det kan hjelpe deg med å levere eksepsjonelle kunde- og medarbeideropplevelser. Bli inspirert og finn nye måter å tenke på når det gjelder kundeservice, ITSM og medarbeidertjenester gjennom visjonære hovedinnlegg, analytikerinnsikt og veiledningsøkter. Påmelding og mer informasjon finner du her:Freshworks AI Summit.

Zendesk Presenterer: Revolusjonerer tjenesten med kraften i kunstig intelligens
Zendesk Synerity Den 22. oktober er det tid for Presents å innta København, og vi har den store gleden av å være partner og sponsor av dette arrangementet.

Synerity Foredrag - En introduksjon til HaloITSM
Den 18. oktober får du muligheten til å få en introduksjon til vår nye partner HaloITSM, som tilbyr en av de mest komplette og fleksible ITSM-løsningene på markedet.

Løser X
Solver X er det største reverse pitching-arrangementet i Nord-Europa. På scenen presenterer selskaper sine kommende digitale utviklingsprosjekter med den hensikt å finne nye partnere for å realisere prosjektene.

Synerity Samtaler: Device42 - Nyheter og oppdateringer
Synerity Freshworks inviterer til et webinar for å gi en første introduksjon til Device42 og teknologien, som nå vil bli en del av selskapets tilbud på området.

Synerity Foredrag - En introduksjon til Workato
Synerity inviterer nå til et webinar for å gi deg en introduksjon til Workato og deres ledende plattform for automatisering og integrasjon.

Synerity Foredrag - En introduksjon til Device42
Synerity Freshworks inviterer til et webinar for å gi en første introduksjon til Device42 og teknologien, som nå vil bli en del av selskapets tilbud på området.

Indicate Me: Stor feil - Takk!
Velkommen til en uforglemmelig dag med Indicate me, fylt med inspirerende foredrag, prisutdelinger og unike opplevelser!

itSMF Expo'24
Sveriges ledende ITSM-konferanse. Her får du muligheten til å møte ledende eksperter og nettverk med leverandører og beslutningstakere.

Zendesk Relate 2024
16.-18. april går Zendesks årlige flaggskipkonferanse "Relate" av stabelen igjen. Det er en flott mulighet til å bygge nettverk med andre kloke hoder innen CX, øke kompetansen din og bli påvirket av interessante foredrag.

Servicedesk-forum
Er du nysgjerrig på hvordan du legger forholdene til rette for at ansatte skal kunne møte kunden på best mulig måte samtidig som du skaper en medvirkningskultur der ansatte har det gøy på jobb og utvikler seg samtidig? Bestill plass på Servicedesk Forum nå.

Tjenestestøtte i fokus 2024
Tjenestestøtte i fokus er en inspirerende konferanse for alle som jobber med å støtte digitale tjenester i både privat og offentlig sektor.

Synerity Talks - En introduksjon til monday.com
Velkommen til Syneritys webinar 2. februar der vi på en enkel måte gir deg en grunnleggende innføring i funksjonaliteten og fordelene med monday.com.

Elevate23 by monday.com
Elevate er monday.coms årlige konferanse der de setter søkelyset på trender innen arbeidseffektivitet, sin egen produktutvikling og innsiktsfulle historier fra monday.coms kunder. Alt for å hjelpe deg med å tenke nytt om måten du jobber på.

Synerity Samtaler: Webinar om IT Asset Management
Velkommen til å delta i dette 45 minutter lange webinaret der Johan Hansson, Service Management-konsulent hos Synerity, vil snakke om grunnleggende IT Asset Management (også kjent som ITAM).

Zendesk Webinar: Få tilgang til CX Excellence
Den 22. november arrangerer Zendesk et spennende webinar med temaet "Unlocking CX Excellence: Elevate Your Zendesk with AI, Tymeshift, and Advanced Data Protection". Under arrangementet vil en rekke eksperter fra Zendesk dele sine erfaringer og gi deg et innblikk i noen av de nyeste funksjonene.

Fremtiden for kundeservice og kontaktsentre i 2023
I to dager i november får du muligheten til å lytte til noen av Sveriges ledende organisasjoner. Lær hvordan de håndterer kundeservice i dag og hvordan de ønsker å ta det videre inn i fremtiden.

Synerity Foredrag: Freshservice Inspirasjonsmøte Malmö
Den 26. oktober arrangerer Synerity en inspirasjonsøkt med fokus på nye oppdateringer og funksjoner i Freshservice, og hvordan du kan få mer ut av automatiseringer, integrasjoner og orkestreringer.

Synerity Talks - En introduksjon til monday.com
Velkommen til Syneritys webinar 20. oktober der vi på en enkel måte gir deg en grunnleggende innføring i funksjonaliteten og fordelene med monday.com.

Synerity Foredrag: Freshservice Inspirasjonsøkt Sthlm
Den 12. oktober arrangerer Synerity en inspirasjonsøkt med fokus på nye oppdateringer og funksjoner i Freshservice, og hvordan du kan få mer ut av automatiseringer, integrasjoner og orkestreringer.

Synerity Foredrag - Shift Left Webinar
Velkommen til å delta på Syneritys nettbaserte webinar 29. september, der vi forklarer konseptet på en enkel måte og gir noen praktiske eksempler på hvordan du kan bruke Shift Left til å jobbe smartere og ligge i forkant i utviklingen av kunde- og brukeropplevelsen.

Efecte - Digitalisere og automatisere 2023
Sveriges ledende ITSM-konferanse. Her får du muligheten til å møte ledende eksperter og nettverk med leverandører og beslutningstakere.

Synerity Foredrag: Freshservice Inspirasjonsmøte
9. mai arrangerer Synerity et inspirasjonsmøte med fokus på nye oppdateringer og funksjoner i Freshservice, og hvordan du kan få mer ut av automatiseringene dine.

Synerity & Efecte Roadshow 2023
Den 3. mai vil Synerity og Efectes første felles roadshow-arrangement finne sted i Malmö.
En sjanse til å delta på demonstrasjoner, kundecaser og interessante presentasjoner av Efectes plattform.
Efectes plattform er enkel å bruke, tilbyr et stort utvalg av integrasjoner, og gjør det enkelt å bygge smidige, automatiserte prosesser i hele virksomheten. Det er et moderne verktøy som gir deg tilgang til en sentral servicedesk via en selvbetjeningsportal, som kan brukes på alle mobiltelefoner og datamaskiner, og tilbyr kraftig og tilpassbar rapportering.
En europeisk tjenesteadministrasjonsplattform basert på ekte skyteknologi.
Geografisk nært, med de høyeste standardene for kundeservice, ytelse og sikker dataadministrasjon.
En omfattende løsning som dekker alle ITSM-, ESM- og IAM-behov med fleksible lisensieringsmodeller.
For interessepåmelding og mer informasjon om arrangementet, vennligst kontakt Alexander Bakir på alexander.bakir@ synerity se .

Tjenestestøtte i fokus
"Shift left" - Hva, hvorfor og hvordan?
Denne konferansen er rettet mot alle som er involvert i å støtte digitale tjenester i både privat og offentlig sektor. Møt foredragsholdere og eksperter som vil beskrive hvordan du kan utvikle og forbedre din servicedesk eller kundestøtte for å bli bedre til å skape verdi for dine kunder og interessenter. "Shift left" er et akseptert begrep som betyr å flytte både kunnskap og støtte nærmere kunden. Det kan for eksempel være å utvikle kunnskapsdatabasen og forvaltningen av den, eller å sørge for å ha en velfungerende selvbetjeningsportal. Alt som gjør det enklere for dem som møter kunden er en del av "Shift left". Det vil derfor fokusere på HVA det er som må gjøres for å lykkes, HVORFOR det er helt nødvendig og HVORDAN det gjøres for å ta de riktige skrittene mot "Operational Excellence" innen hver service- og støtteorganisasjon.
Mange gjennomgår nå sine ITSM-verktøy og saksbehandling, noe som vil bli inkludert som et eget spor og tema denne gangen. De riktige veiledningene og verktøystøtten for økt selvstøtte vil også være et eget fokusområde på konferansen. Synerity vil selvfølgelig være til stede sammen med en rekke partnere, og mer informasjon om arrangementet finner du her.