Tilbake til alle arrangementer

Servicestøtte i fokus 2025


  • Brygghuset 12 Norrtullsgatan Stockholm, Stockholms län, 113 27 Sverige (se kart)

Vi lever i en tid hvor kundenes forventninger stadig endres og teknologien utvikler seg i et raskt tempo. For å kunne tilby støtte i verdensklasse kreves ikke bare innovative verktøy, men også strategisk tenkning og et effektivt samspill mellom mennesker og teknologi. Under denne todagers konferansen samles bransjens ledende eksperter, inspiratorer og endringsledere for å diskutere, inspirere og dele praktiske erfaringer om hvordan vi skaper fremtidens støtte. Vil selvfølgelig også Synerity være på stedet sammen med Freshworks og HaloITSM .

Dette er en konferanse som SSI gjennomfører for 30. gang og den retter seg mot alle som jobber for å støtte opp om digitale tjenester i både privat og offentlig sektor.

Les mer og meld deg på her

Tidligere
Tidligere
28. januar

CX Trends - Transformer CX med menneskesentrisk AI

Neste
Neste
8. april

Synerity Samtaler - AMA - Freshservice og Freshdesk