Tilbake til alle arrangementer

CX Trends - Transformer CX med menneskesentrisk AI

  • Online 181 Fremont Street San Francisco, CA, 94105 USA (se kart)

78 % av CX-lederne er enige om at AI driver den største transformasjonen i bransjen de siste 50 årene. Under denne digitale begivenheten kan du lære om de fem trendene som former fremtiden til CX, og hvordan du kan utnytte AIs fulle potensial.

Hør fra bransjeeksperter og Zendesk -kunder kan fortelle om de dristige og innovative satsingene de gjør ved hjelp av AI. I tillegg vil du finne ut hva mer enn 10 000 bedriftsledere og forbrukere fortalte oss om deres ambisjoner – og forventninger – til AI i 2025.

Les mer og meld deg på her!

Her kan du også laste ned Zendesk CX Trends Report 2025

Tidligere
Tidligere
22. januar

Løsninger for offentlig sektor

Neste
Neste
27. mars

Servicestøtte i fokus 2025