Service Support i fokus er rettet mot alle som jobber med å støtte digitale tjenester i både privat og offentlig sektor. Møt foredragsholdere og eksperter som beskriver hvordan du kan utvikle og forbedre din servicedesk eller kundestøtte for å bli bedre til å skape verdi for dine kunder og interessenter. I løpet av to dager vil du kunne få den nyeste kunnskapen om alt som har med automatisering, selvbetjening og moderne kunnskapshåndtering å gjøre
ved hjelp av AI og roboter.
Konferansen vil gi deg praktiske eksempler på hvordan ulike aktører har klart å bruke AI og automatisering for en mer effektiv og kundevennlig supportorganisasjon. Du får også ekspertenes innblikk i fremtiden og tips om hvordan du effektivt kan utnytte den teknologien som allerede finnes. Det finnes nye verktøy og metoder for automatisering, selvbetjening og kunnskapshåndtering ved hjelp av AI og roboter. I løpet av disse to dagene får du muligheten til å få et klarere bilde av hvordan du kan utnytte disse i vår type virksomhet.
Synerity vil være lokalisert sammen med vår partner Efecte.
Mer informasjon om arrangementet og påmeldingslenke finner du her.