Dette er konferansen for deg som jobber med kundeservice og setter kunden i fokus. I løpet av to dager i november får du muligheten til å høre foredragsholdere fra noen av Sveriges ledende organisasjoner fortelle om hvordan de håndterer dagens kundeservice og hvordan de ønsker å ta steget over til morgendagens moderne kundeservice. Blant foredragsholderne er Svenska Spel, Bilprovningen, Skatteverket, Mathem, Skistar, Nacka kommune og Collectum. Vi får også høre deres tanker og ideer om det strategiske og praktiske arbeidet med å gi kundene service i toppklasse.
I tillegg vil to spennende paneler diskutere bruken av chatbots og hvordan de kan forbedre interaksjonen med kundene, samt hvor viktig det menneskelige elementet fortsatt er. I det andre panelet vil paneldeltakerne diskutere hvordan man får ledelsen med på laget, og hvor viktig det er å nå ut til styrerommet hvis man ønsker å få til en effektiv endring og forbedring som varer og som hele organisasjonen kan ta til seg og forstå. Synerity vil selvfølgelig være til stede sammen med våre partnere Zendesk og Freshworks , og vi håper å se deg der!
For mer informasjon og påmelding.