Tilbake til alle arrangementer

Kritisk IT, teknisk støtte og service


Kritisk IT, teknisk støtte og service

«Slik skaper du en moderne proaktiv support- og servicedesk.»

Hvordan vil fremtidens støtte se ut? Er den både proaktiv og forebyggende, der mennesker og AI jobber i harmoni med hverandre?

Digitalisering er en kraft som forandrer alt, hver dag, døgnet rundt. Vårt arbeid og privatliv tilpasser seg stadig nye digitale løsninger og verktøy. For å møte disse endringene blir en kundefokusert IT-supportavdeling ekstremt viktig for å administrere avanserte systemer og tilby rask og effektiv support når problemer oppstår.

Hvordan legger man til rette for at ansatte skal kunne møte «kunden» på best mulig måte samtidig som man skaper en kulturdrevet støtte der ansatte utvikler seg og har det gøy på jobb?

Kritisk IT, teknisk støtte og service er:

• Et nyutviklet møte- og kunnskapssted for de som jobber med teknisk support og service
• 2 fullpakkete dager med kunnskap og beste praksis fra hele bransjen
• Den første dagen prioriterer vi teknologi, og den andre dagen fokuserer vi på lederskap og selvledelse
• Anerkjente foredragsholdere og casestudier valgt basert på nåværende og fremtidige behov innen servicedesk og teknisk support
• Utmerkede muligheter til å utveksle erfaringer og bygge nettverk med bransjekollegaer fra hele landet

Synerity å være på stedet som sponsorer og utstillere sammen med våre partnere Freshworks og HaloITSM .

📅 Dato: 1.–2. oktober

📍 Sted: Stockholm (informasjon om sted kommer snart)
🚀 Påmelding og program: https://insightevents.se/supportochservice

Tidligere
Tidligere
16. september

Lederdagene 2025

Neste
Neste
7. oktober

itSMF Expo'25