Kommende arrangementer

Konferanser, seminarer og møter som involverer Synerity eller arrangeres av Synerity.


Freshworks AI-toppmøtet 2024
nov.
12

Freshworks AI-toppmøtet 2024

Freshworks På AI Summit får du høre fra ledende bedriftsledere og produkteksperter om hvordan du kan skape endring ved hjelp av People First AI, og hvordan det kan hjelpe deg med å levere eksepsjonelle kunde- og medarbeideropplevelser. Bli inspirert og finn nye måter å tenke på når det gjelder kundeservice, ITSM og medarbeidertjenester gjennom visjonære hovedinnlegg, analytikerinnsikt og veiledningsøkter. Påmelding og mer informasjon finner du her:Freshworks AI Summit.

Vis hendelser →
Zendesk Relate 2024
apr.
16
frem til 18. april.

Zendesk Relate 2024

16.-18. april går Zendesks årlige flaggskipkonferanse "Relate" av stabelen igjen. Det er en flott mulighet til å bygge nettverk med andre kloke hoder innen CX, øke kompetansen din og bli påvirket av interessante foredrag.

Vis hendelser →
Servicedesk-forum
mars
19
frem til 20. mars

Servicedesk-forum

Er du nysgjerrig på hvordan du legger forholdene til rette for at ansatte skal kunne møte kunden på best mulig måte samtidig som du skaper en medvirkningskultur der ansatte har det gøy på jobb og utvikler seg samtidig? Bestill plass på Servicedesk Forum nå.

Vis hendelser →
Elevate23 by monday.com
Desember.
14

Elevate23 by monday.com

Elevate er monday.coms årlige konferanse der de setter søkelyset på trender innen arbeidseffektivitet, sin egen produktutvikling og innsiktsfulle historier fra monday.coms kunder. Alt for å hjelpe deg med å tenke nytt om måten du jobber på.

Vis hendelser →
Synerity & Efecte Roadshow 2023
Kan
3

Synerity & Efecte Roadshow 2023

Den 3. mai vil Synerity og Efectes første felles roadshow-arrangement finne sted i Malmö.
En sjanse til å delta på demonstrasjoner, kundecaser og interessante presentasjoner av Efectes plattform.

Efectes plattform er enkel å bruke, tilbyr et stort utvalg av integrasjoner, og gjør det enkelt å bygge smidige, automatiserte prosesser i hele virksomheten. Det er et moderne verktøy som gir deg tilgang til en sentral servicedesk via en selvbetjeningsportal, som kan brukes på alle mobiltelefoner og datamaskiner, og tilbyr kraftig og tilpassbar rapportering.

  • En europeisk tjenesteadministrasjonsplattform basert på ekte skyteknologi.

  • Geografisk nært, med de høyeste standardene for kundeservice, ytelse og sikker dataadministrasjon.

  • En omfattende løsning som dekker alle ITSM-, ESM- og IAM-behov med fleksible lisensieringsmodeller.

For interessepåmelding og mer informasjon om arrangementet, vennligst kontakt Alexander Bakir på alexander.bakir@ synerity se .

Vis hendelser →
Tjenestestøtte i fokus
mars
29
fram til 30. mars

Tjenestestøtte i fokus

"Shift left" - Hva, hvorfor og hvordan?
Denne konferansen er rettet mot alle som er involvert i å støtte digitale tjenester i både privat og offentlig sektor. Møt foredragsholdere og eksperter som vil beskrive hvordan du kan utvikle og forbedre din servicedesk eller kundestøtte for å bli bedre til å skape verdi for dine kunder og interessenter. "Shift left" er et akseptert begrep som betyr å flytte både kunnskap og støtte nærmere kunden. Det kan for eksempel være å utvikle kunnskapsdatabasen og forvaltningen av den, eller å sørge for å ha en velfungerende selvbetjeningsportal. Alt som gjør det enklere for dem som møter kunden er en del av "Shift left". Det vil derfor fokusere på HVA det er som må gjøres for å lykkes, HVORFOR det er helt nødvendig og HVORDAN det gjøres for å ta de riktige skrittene mot "Operational Excellence" innen hver service- og støtteorganisasjon.

Mange gjennomgår nå sine ITSM-verktøy og saksbehandling, noe som vil bli inkludert som et eget spor og tema denne gangen. De riktige veiledningene og verktøystøtten for økt selvstøtte vil også være et eget fokusområde på konferansen. Synerity vil selvfølgelig være til stede sammen med en rekke partnere, og mer informasjon om arrangementet finner du her.

Vis hendelser →