Freshworks lanserer en brukervennlig AI-agent for å forbedre kunde- og medarbeideropplevelsen

Freshworks lanserer nå Freddy AI Agent - en ny generasjon autonome serviceagenter som er enkle å distribuere og bruke. De er bygget for å levere eksepsjonelle kundeopplevelser (CX) og medarbeideropplevelser (EX), og kan tas i bruk på bare noen minutter. Freddy AI har hjulpet kundesupport og IT-brukere med å løse i gjennomsnitt henholdsvis 45 % og 40 % av serviceforespørslene på egen hånd. 

Freshworks- I løpet av de siste seks årene har vi sett en økende etterspørsel etter våre enkle, AI-drevne serviceløsninger som gjør livet enklere og mer effektivt for kundeservice og IT-serviceansvarlige," sier Dennis Woodside, President og CEO i .

- Freddy AI Agent er en "game changer" for organisasjoner som ønsker å øke hastigheten på kunde- og medarbeiderservice. "De fleste andre programmer krever flere uker og implementeringsgebyrer for å ta i bruk en AI-agent, men vi har designet Freddy slik at den kan tas i bruk på få minutter uten kode eller konsulenter", fortsetter Dennis.

Ved hjelp av Freddy AI Agent for CX kan kundesupportteamene levere eksepsjonelle opplevelser ved å svare på kundespørsmål som ordreoppdateringer, returretningslinjer og grunnleggende feilsøking og løsning av problemer. Resultatet er bedre kundeopplevelser, høyere CSAT-score og kortere responstid. Medarbeidertilfredsheten øker også ettersom agentproduktiviteten skyter i været takket være automatiseringen av rutineoppgaver.

Freddy AI Agent for EX hjelper IT-teamene med å levere personlig tilpasset støtte som oppfyller de ansattes individuelle behov i nær sanntid, noe som frigjør tid for brukere i IT-, HR- og andre interne serviceteam. Freddy AI Agent fungerer døgnet rundt på tvers av verktøy som Microsoft Teams, Slack og andre interne samarbeidskanaler, for å hjelpe de ansatte når de trenger det. Resultatet er mer effektiv IT-drift, mer produktive team og en bedre medarbeideropplevelse.


Fordeler med Freddy AI Agent:

1. Gir verdi raskt. Organisasjoner kan raskt ta i bruk Freddy AI Agent uten å måtte kode eller trene opp modeller. I stedet lærer Freddy fra eksisterende dokumenter og nettsteder. Ved å henvise Freddy til nettsteder og annet læringsmateriell lærer agenten på egen hånd.

2. Autonom og alltid tilkoblet. Freddy AI Agent er helt autonom og støtter mennesker i deres oppdrag med å gi samtaleassistanse døgnet rundt på tvers av flere kanaler.

3. Persontilpasset service. Freddy AI Agent personaliserer og kontekstualiserer samtaler på flere språk på tvers av flere kanaler.

4. Pålitelig og sikker. Freddy AI Agent tilbyr pålitelig, sikker AI bygget på et fundament av strenge personvernkontroller for å oppfylle og overholde sikkerhetsstandarder.


Freshworks Hvis du vil vite mer om Freddy AI Agent, kan du
registrere degFreshworks til det virtuelle AI-toppmøtet den 12. november.

Tidligere
Tidligere

Zendesk publiserer rapport om de siste trendene i CX

Neste
Neste

Cherwell 2024.1.2 Tilgjengelig