Freshworks publiserer en global studie som viser hvordan proaktive CIOer kan drive innovasjon gjennom ITSM
Freshworks Den siste rapporten, "The Service Management Advantage: Helping CIOs Turn IT into a Strategic Powerhouse ," er produsert i samarbeid med Harvard Business Review og gir innsikt fra 225 globale IT-beslutningstakere.
Rapporten viser at IT-sjefer som lykkes med å levere effektiv service management også løfter rollen sin fra en underholdende og administrativ funksjon til en som i stedet driver innovasjon. Den viser videre at mange organisasjoner sliter med ITSM, med bare 22 % av respondentene som sier at deres organisasjon tilbyr ITSM veldig effektivt. Interne siloer, begrensede ressurser og utdaterte metoder er ofte store hindringer for fremgang.
Ved å forbedre ITSM-en din kan du raskt oppnå smidighet, økt innovasjon og høyere brukertilfredshet.
Det skaper også en bedre medarbeideropplevelse, som ytterligere øker organisasjonens ytelse.
For mer informasjon og resultater fra undersøkelsen, last ned hele rapporten via skjemaet nedenfor.