Kombiner generativ AI med konvensjonelle AI-typer for å forbedre EX og CX

Bruken av generativ AI har spredt seg raskere enn noen annen teknologi i historien, inkludert Internett og personlige datamaskiner. Mange bedrifter bruker i dag generativ kunstig intelligens i testing eller begrenset produksjon, og 25 % har implementert det fullt ut i stor skala.

Men generativ AI utgjør også en risiko ved å overse andre typer mer tradisjonell AI som ofte er bedre egnet til spesifikke oppgaver eller jobber.

I sin siste artikkel tar Freshworks sjefredaktør Laura Rich derfor en titt på noen av disse allerede eksisterende AI-applikasjonene, identifiserer deres brukstilfeller i to kjerneområder – medarbeideropplevelse og kundeopplevelse – og forklarer deres nyeste evner og evner.

Les artikkelen i sin helhet her

Tidligere
Tidligere

Freshworks publiserer en global studie som viser hvordan proaktive CIOer kan drive innovasjon gjennom ITSM

Neste
Neste

Zendesk publiserer rapport om de siste trendene i CX