
Freshchat
Kommuniser med kundene dine på en smartere og raskere måte!
Kommuniser med kundene dine på en raskere og smartere måte!
Freshchat er en fleksibel meldingsprogramvare som gjør det mulig for salgs- og kundeteam å kommunisere sømløst med potensielle kunder via nettside, mobilapp eller sosiale medier. Freshchat er en videreutvikling av tradisjonelle live chat-verktøy og leverer den moderne meldingsopplevelsen som dagens kunder forventer. Lever en sømløs kundeopplevelse i alle kanaler, enten det er selvbetjening eller agentassistert support. Meldinger, live chat, e-post og telefonsamtaler - fortell oss hva du trenger, så løser vi det.
Oppskalere support med AI-drevne roboter i alle kanaler
Kundene vil ha rask og enkel selvbetjening i de kanalene de bruker. Opprett og distribuer AI-drevne bot-opplevelser enkelt og sømløst på tvers av nettstedet, appen og meldingskanalene. Lag en bot som svarer på kundespørsmål. Bygg en bot som utfører handlinger basert på triggere. Lag en bot som automatisk oppdaterer kundedata. Eller bygg en bot som gjør alt sammen!
Den kontekstdrevne live chat-løsningen for effektiv kommunikasjon og support
Freshchat er et stort skritt vekk fra den gamle live chat og hjelper selskaper og team til å fokusere på en kontinuerlig og kontekstdrevet meldingsopplevelse. Med funksjoner som kampanjer, salgsrobot, integrert selvbetjening og intelligent meldingrute, blir forventningene til begge parter oppfylt, og svarene på besøkendes spørsmål er både raskere og bedre. Freshchat tilbyr også en unik integrert FAQ-opplevelse for å oppmuntre til selvbetjening og avanserte funksjoner for å lede og administrere kundesupport-samtaler.
Snakk med kundene der de er
Freshchat kan også integreres med nettsteder, nettapper, innebygde mobilapper og andre meldingsprodukter. Facebook Messenger og WhatsApp. På denne måten får du én enkelt innboks hvor du håndterer e-post, samtaler, chat og meldingsapper på ett sted. Programvaren hjelper deg med å skape effektive, personlige kundeopplevelser med en blanding av robothjelp og menneskelig assistanse gjennom kjente kanaler.
Integrer Freshchat med dine andre løsninger og / eller bygg videre med mer integrerte løsninger fra freshworks
Freshworks Utvalget av løsninger vokser jevnt både i antall og funksjonalitet, og i dag er flere av dem ledende i sine respektive segmenter. Flere av løsningene tilbyr også kraftige integrasjoner med hverandre. For integrasjoner med andre løsninger enn Freshworks egen, i dag er det over 1000 apper tilgjengelig via Freshworks Marketplace og mange av dem er integrasjoner med de fleste av de mest populære løsningene på markedet. Hvis du ønsker integrering med andre løsninger enn disse, for eksempel fra mindre eller lokale leverandører eller kanskje med egenutviklede applikasjoner, er det også en API tilgjengelig.
Freshworks - Forfriskende enkel programvare som teamene dine vil elske!
Freshworks ble grunnlagt i 2010 med forretningskonseptet om å tilby bedre programvare til selskaper og organisasjoner - programvare som er klar til bruk direkte, enkel å installere og bruke og krever minimal tilpasning.
Freshworks første produkt, som ble lansert i 2011, var et intuitivt og Freshdesk - en intuitiv, funksjonsrik og rimelig programvare for kundestøtte. Siden den gang har produktporteføljen vokst jevnt og trutt og består nå av 12 ulike løsninger som kan brukes hver for seg eller kombineres på ulike måter.
En av Freshworks flere suksessfaktorer er dens fokus på design, enkelhet, brukervennlighet og brukeropplevelse. Inspirasjonen og tankegangen kommer fra det som kalles "Indian Democratic Design" som er basert på "enkelhet, selvhjulpenhet, skalerbarhet, håndverk og rimelig pris". IKEA er et annet eksempel på et selskap som har latt seg inspirere av dette.
Synerity - Er lokal Freshworks Platinum Partner!
Kjøp Freshworks-lisenser gjennom oss og få svensk teknisk support!
På Synerity er vi 100 % fokusert på å hjelpe kundene våre med service- og supportløsninger, og blant kundene våre er private selskaper med alt fra 10 til 15 000 ansatte, samt flere myndigheter, regioner osv.
Vi henvender oss først og fremst til bedrifter og organisasjoner som, akkurat som oss, ønsker litt mer, stiller litt høyere kvalitetskrav og ønsker flere fornøyde IT-brukere. Ved å alltid sette kunden først og tenke langsiktig ønsker vi å ta serviceopplevelsen til et helt nytt nivå. Vi tror på kraften i å være løsningsorientert, fleksibel og effektiv. Å forstå kundens behov lenge før de selv formulerte problemet, og å alltid prøve å overgå forventningene.
For tiden tilbyr vi blant annet følgende tjenester:
Råd og support før et mulig kjøp - er det riktig produkt / løsning for kundens krav og ønsker? Selvfølgelig er vi glade for å tilby demoer, hjelp med bevis på konsept / verdi osv.
Hjelp med innledende implementering, tilpasning, integrasjoner og prosjektledelse - fra enkle implementeringer på noen få dager til større prosjekter.
Teknisk support. For kunder som kjøper lisensene sine gjennom oss, tilbyr vi dette gratis, og for andre tilbyr vi å inngå en tilpasset avtale mot betaling.
Løpende støtte, råd og videreutvikling av løsningen.