Tilbake til alle arrangementer

Enterprise Service Management - Utvid serviceadministrasjonen din utover IT

1. februar arrangere Synerity I samarbeid med Freshworks en detaljert økt om hvordan du kan løse dine EX-utfordringer ved å bruke de riktige tjenesteadministrasjonsverktøyene. Dette er en perfekt mulighet til å oppdage og utforske noen viktige bruksområder for ESM.

Enterprise service management (ESM) er et sett med prinsipper og konsepter som kan brukes av de fleste organisasjoner, fra små bedrifter til offentlige etater og globale merkevarer. ESM tar ganske enkelt utgangspunkt i de beste ITSM-prinsippene som IT-organisasjoner har benyttet seg av i årevis, og bruker dem på flere områder. Det grunnleggende målet med ESM er å hjelpe organisasjoner med å forbedre effektiviteten, arbeidsflyten, reaksjonsevnen og medarbeidertilfredsheten på tvers av alle avdelinger i organisasjonen.

Organisasjoner implementerer tjenestestyringsprosesser og verktøy av de samme grunnene bak de fleste strategiske initiativer: økt produktivitet, effektivitet og kvalitet. Fordi ESM fokuserer på kunden og er tuftet på organisasjonen, er det et konsept som kan skape mange viktige forbedringer innad i en bedrift. Noen vanlige eksempler hvor ESM kan brukes inkluderer funksjoner for HR, økonomi, juridisk, facility management og kundeservice.

Sesjonen vil gi innsikt i:

  • Hvorfor ESM og hvorfor nå?

  • Hvem drar nytte av ESM?

  • Så du kan gjøre IT til en del av hver forretningsenhet

Vi tilbyr muligheten til å delta på økten enten i Stockholm (kl. 8.00-10.00) eller Malmö kl. 11.00-13.00). For interessepåmelding og/eller mer informasjon om arrangementet, vennligst kontakt Alexander Bakir (Malmö) alexander.bakir@ synerity .se henholdsvis Christoffer Göransson (Stockholm) christoffer.goransson@ synerity se .

Tidligere
Tidligere
9. november

Fremtidig kundeservice og kontaktsenter

Neste
Neste
29. mars

Tjenestestøtte i fokus