Tilbake til alle arrangementer

Tjenestestøtte i fokus


  • Westmans palass Wallingatan 2 Stockholm, Stockholms län, 111 60 Sverige (se kart)

"Shift left" - Hva, hvorfor og hvordan?
Denne konferansen er rettet mot alle som er involvert i å støtte digitale tjenester i både privat og offentlig sektor. Møt foredragsholdere og eksperter som vil beskrive hvordan du kan utvikle og forbedre din servicedesk eller kundestøtte for å bli bedre til å skape verdi for dine kunder og interessenter. "Shift left" er et akseptert begrep som betyr å flytte både kunnskap og støtte nærmere kunden. Det kan for eksempel være å utvikle kunnskapsdatabasen og forvaltningen av den, eller å sørge for å ha en velfungerende selvbetjeningsportal. Alt som gjør det enklere for dem som møter kunden er en del av "Shift left". Det vil derfor fokusere på HVA det er som må gjøres for å lykkes, HVORFOR det er helt nødvendig og HVORDAN det gjøres for å ta de riktige skrittene mot "Operational Excellence" innen hver service- og støtteorganisasjon.

Mange gjennomgår nå sine ITSM-verktøy og saksbehandling, noe som vil bli inkludert som et eget spor og tema denne gangen. De riktige veiledningene og verktøystøtten for økt selvstøtte vil også være et eget fokusområde på konferansen. Synerity vil selvfølgelig være til stede sammen med en rekke partnere, og mer informasjon om arrangementet finner du her.

Tidligere
Tidligere
1. februar

Enterprise Service Management - Utvid serviceadministrasjonen din utover IT

Neste
Neste
3. mai

Synerity & Efecte Roadshow 2023