
PandaDoc
En enkel og sofistikert ende-til-ende-løsning for redigering og signering av dokumenter.
PandaDoc - Oppdag en bedre måte å generere profesjonelle forslag, tilbud og kontrakter på.
PandaDoc er et alt-i-ett-verktøy som gjør det raskt og enkelt å opprette, redigere, spore og e-signere dokumenter. Eldre dokumentverktøy gjør arbeidet tregere og mer komplisert. Med e-signatur, maler, egendefinerte felter, godkjenningsflyt og mye mer gir PandaDoc deg muligheten til å opprette imponerende dokumenter på få minutter og få dem signert på et øyeblikk. Sammen med nyttige varsler, innsikt i samarbeid og tips til forbedringer er det på tide at dokumentene dine begynner å jobbe for deg.
Automatiser opprettelsen av rene, merkevaregodkjente og juridisk godkjente dokumenter. Raskt. Enkelt. Nøyaktig.
Maler - opprett et bibliotek med forslag, tilbud, skjemaer, kontrakter og mye mer. Tilpass malene med det innebygde redigeringsverktøyet, eller lag dine egne.
Integrasjoner - fungerer med verktøyene du allerede bruker, inkludert alle de store CRM- og produktivitetsprogrammene. Pluss et åpent API.
Korrigere - unngå kostbare feil ved å låse juridisk innhold. Legg til et bibliotek med forhåndsgodkjente kontrakter og klausuler.
Samarbeid ved hjelp av effektive arbeidsflyter.
Effektiviser dokumentoppretting, godkjenninger, forhandlinger og signering. Fullfør dokumenter raskere.
Roller - samarbeid med hvem som helst i og utenfor teamet eller bedriften ved hjelp av fleksible roller og tillatelser.
Kommentarer - kommenter og svar direkte i dokumentet for å løse problemer raskere.
Godkjenninger og forhandlinger - muliggjør sømløst samarbeid med interne og eksterne korrekturlesere gjennom arbeidsflyter for godkjenning og versjonssporing.
Elektronisk signering av dokumenter
Gjør signeringen raskere og sikrere med innebygde elektroniske signaturer.
Mobile - gjør det enkelt for kundene å signere dokumenter enten de bruker datamaskin eller smarttelefon.
Sikkerhet - beskytt dokumentene med 256-biters kryptering. I samsvar med HIPAA. SOC 2 Type II-sertifisert.
Logg - få bevis på hvem som har åpnet, sett og signert et dokument, og når.
Spore og analysere engasjement
Få innsikt i sanntid i hva som skjer med hvert enkelt dokument.
Spor engasjement - se hvem som har åpnet, sett og signert. Se hvem som ikke har gjort noe ennå.
Varslinger i sanntid - med umiddelbare varsler via e-post og mobilappen kan du se når noen gjør noe med dokumentet.
Optimaliser - bruk innsikt fra analyser for å se hva som fungerer og forbedre arbeidsflyten.