Freshworks lanserer Customer Service Suite

Freshworks lanserer sin AI-drevne Customer Service Suite, en sømløs omnikanalløsning som samler selvbetjeningsroboter, agentstyrte konversasjonsmeldinger og automatisert ticketing i én og samme løsning. Customer Service Suite forener Freshchat, Freshdesk og Freddy AIs generative AI-plattformer, slik at bedrifter kan automatisere og tilpasse selvbetjening på tvers av kanaler. 
- I Freshworks har vi alltid vært opptatt av å levere innovative løsninger som forutser kundenes behov. Den nye Freshworks Customer Service Suite er solid forankret i generativ AI-teknologi og gjør det mulig for bedrifter å automatisere løsningen av kundeproblemer, maksimere agentproduktiviteten og ta smarte beslutninger raskt til en pris som alle bedrifter vil ha", sier Prakash Ramamurthy, Chief Product Officer for Freshworks , i en uttalelse.

Du kan lese hele pressemeldingen på Freshworks her.

Tidligere
Tidligere

Synerity innleder samarbeid med SweetHawk!

Neste
Neste

Zendesk kjøper Tymeshift