Synerity Støtte

Hvordan kan vi hjelpe deg i dag?

 

Ta kontakt med oss:
e-post: support@synerity.se
Telefon: 042-400 39 99

Våre åpningstider:
Hverdager fra 08.00 til 17.00.

Synerity Støtte

Ved hjelp av Synerity Support kan organisasjonen din føle seg trygg med kontinuerlig støtte i den daglige IT-driften. Vår Service Desk står klar med erfarne supportteknikere som raskt hjelper deg med problemer knyttet til systemet ditt, for eksempel feilsøking og konfigurasjonsproblemer.

Her er noen av sakstypene du kan registrere via vår support:

  • Teknisk hjelp

  • Varsling av feil

  • Bestilling av konsulenttjenester

  • Bestilling av lisens

  • Forespørsel om funksjoner

  • Produktforespørsel/demonstrasjonsforespørsel

  • Bestille en demo

  • Utvikling

Vi forstår hvor viktig det er å være punktlig med support av høy kvalitet og kort responstid, og tilbyr flere Synerity tilbyr flere ulike supportnivåer, og hvis du har behov for skreddersydde supportløsninger, er du velkommen til å ta kontakt med oss, så finner vi en løsning som passer din organisasjon.

 
 

Er du interessert i å lære mer om våre ulike supportavtaler - kontakt oss i dag!

 Siste nytt om monday.com:

Om monday.com:

 

Nyheter fra Synerity :