Nexthink

Visualiser, få kontroll og forbedre IT-tjenestene for sluttbrukerne dine ved hjelp av Nexthink !

 

Nexthink plattform for digital opplevelsesadministrasjon

 

Visualiser, få kontroll og forbedre IT-tjenestene for sluttbrukerne dine ved hjelp av Nexthink !

De fleste bedrifter sliter med å håndtere den digitale medarbeideropplevelsen. Dette fører ofte til hodebry for både de ansatte og IT-avdelingen. Medarbeiderne ønsker å påvirke virksomheten, men de fortsetter å lide under forsinkelser, krasj og forstyrrelser som hemmer produktiviteten. IT-avdelingen ønsker å hjelpe medarbeiderne, men blir i stedet overveldet av supporthenvendelser og mangler den konteksten de trenger for å løse problemene raskt.

Nexthink leverer en løsning som gir full oversikt ved å måle og sammenligne de ansattes digitale opplevelser. Dette muliggjør sømløs identifisering og utbedring av IT-problemer, noe som sikrer rask levering og transformasjon uten å forstyrre økosystemet på arbeidsplassen. Leverer enestående synlighet på tvers av alle miljøer, slik at IT-teamet kontinuerlig kan se, diagnostisere og løse problemer på den digitale arbeidsplassen. Få innsikt i hvordan alle applikasjoner brukes og oppleves av de ansatte, noe som øker ytelsen og optimaliserer kostnadene.

 
 

Fordeler med en digital løsning for medarbeideropplevelser

Med tilgang til en omfattende DEX-løsning kan IT-teamene slutte å støte på problemer som har plaget dem i årevis - og begynne å skape en bedre digital arbeidsplass for de ansatte.

  • Øke åpenheten om usynlige og uløste problemer

  • Løse problemer proaktivt før de påvirker medarbeidernes opplevelse.

  • Gi alle ansatte de verktøyene de trenger for å lykkes.

  • Forbedre kommunikasjonen mellom IT og de ansatte

  • Muliggjør mer bærekraftige IT-initiativer

 
 

Optimalisering av den digitale medarbeideropplevelsen

Kompleksiteten på den digitale arbeidsplassen gjør IT-teamene blinde og på etterskudd. Gjør det mulig å identifisere, diagnostisere og iverksette tiltak på tvers av alle endepunkter for å forbedre medarbeidernes opplevelse.

Sanntidsvarsler
Identifiser problemer proaktivt gjennom de ansattes opplevelse før de blir til IT-problemer, med umiddelbar varsling om eventuelle hendelser.

Diagnostikk og analyse
Identifiser konteksten, omfanget og virkningen av problemer for å fremskynde feilsøking ved hjelp av maskinlæring og mønstergjenkjenning....

Automatisering og utbedring
Automatiser alt og reparer alt på få sekunder i mer enn 1 million arbeidsområder.

 
 

Forbedre din digitale ansattes erfaring med Nexthink 's Digital Experience Score (DXS)

Nexthink Infinity, markedets første automatiserings- og utbedringsplattform, gir enestående innsyn i ethvert miljø, slik at IT-teamene kontinuerlig kan forbedre den digitale arbeidsplassen og optimere produktiviteten og kostnadene.

  • Få innsikt i hvordan alle applikasjoner brukes og oppleves av de ansatte, noe som øker ytelsen og optimaliserer kostnadene.

  • Skap engasjement blant de ansatte med målrettet, iøynefallende toveiskommunikasjon.

  • Sikre teamproduktiviteten ved hjelp av dyp innsikt i medarbeidernes opplevelse av samarbeidsverktøyene de bruker.

  • Forbedre leveransen av IT-tjenester med en kraftig orkestreringsmotor som kontinuerlig identifiserer, kommuniserer, integrerer og handler.

  • Lever handlingsrettet Nexthink innsikt på tvers av alle servicedesk-verktøyene, slik at sakene kan lukkes raskere og eskaleres mindre.

  • Optimaliser de ansattes digitale arbeidsplass med den strategiske og handlingsrettede DEX-synligheten som toppledere krever.

 

Starter Nexthink

En implementering av Nexthink Analytics, dvs. den grunnleggende tekniske plattformen med datainnsamling og visualisering, er ikke et omfattende prosjekt, men er normalt bare ca. 10-15 dager, inkludert opplæring før du starter, og kan dra nytte av løsningen. Fordi vi kan installere Nexthink på bare et par dager er det også veldig bra å teste Nexthink i sitt eget miljø (“Proof of Value”) før det må tas en beslutning om et mulig kjøp. Hvis du velger å i tillegg til Nexthink Analytics investerer også i en eller begge tilleggsmodulene Act and Engage, disse krever ekstra tid for implementering og opplæring.

 

Klar til å se nærmere på Nexthink ? - Kontakt oss!

Siste nytt på Nexthink:

Nexthink Erfaring fra arbeidsplassen: