
Freshdesk
For praktisk talt alle organisasjoner som har kunder!
Freshdesk - for praktisk talt alle organisasjoner som har kunder!
Freshdesk egner seg både for små bedrifter med én bruker som jobber med support, og for de største organisasjonene med omfattende krav til funksjonalitet og evne til å integrere og tilpasse løsningen. Produktet tilbys i en rekke ulike versjoner, og det er mulig å oppgradere eller nedgradere og/eller øke eller redusere antall lisenser etter behov.
Freshdesk - For den beste kundeopplevelsen!
En av de største styrkene til Freshdesk er definitivt funksjonaliteten som muliggjør den aller beste kundeopplevelsen - CX. Nedenfor finner du noen eksempler på funksjonalitet som er spesifikt relatert til kundeopplevelse. Klikk på bildene for mer informasjon.

Omnichannel-støtte

Kunnskapsdatabase

Proaktivitet

Telefonsupport

Live chat

Sosiale medier
Freshdesk - I forkant av de nyeste teknologiene som bots, AI/ML og automatisering.
Freshdesk investerer tungt i AI/ML-teknologi, og AI/ML-motoren Freddy har allerede kommet langt, men videreutvikles og får stadig mer funksjonalitet. Noen eksempler på automatisering osv. nedenfor. Klikk på bildene for mer informasjon.

Automatiser

Tilordne automatisk

Omniroute ™

Botbygger

47 Språk

Agent bistår bot